Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Psyken min svinger så mye opp og ned, at jeg vet nesten ikke selv hvordan jeg har det. På samme dag kan jeg føle at alt er meningsløst og utrolig slitsomt. Er bare trist, og har liksom ikke glede av noen ting. Noen timer senere kan jeg ha masse energi, og synes at livet er helt fantasisk... Er dette normalt i en depresjon? Begynner jeg å bli manisk depresiv, eller er det å ta litt vel i....?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Hormoner ville jeg sagt;) Har d akkurat likedan jeg også...Griner og ler om en annen... D er slitsomt JA, men helt normalt..
Gjest Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Psykolog Lisbeth F. Brudal beskriver en fødselsdepresjon som en uro med søvnproblemer, intense følelsesmessige svingninger, angst, tretthet, nedsatt matlyst, skyldfølelse, aggressivitet, forvirring, selvmordstanker og tvangstanker. Omkring 10 % av barselkvinnene kan få slike reaksjoner. Hvor alvorlig situasjonen blir er avhengig av kvinnens ressurser og mengden ytre belastninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå