Gå til innhold

baby ga noosh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hørt om merket baby ga noosh? Den er rimelig i pris og ser helt grei ut, men har aldri hørt om dette. Det er kombivogn.

Håper noen kan svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd merket, jeg heller, men jeg så annonsen på finn.no. Søkte litt på nettet og finner merkelig lite om vogna. Selv hjemmesiden til leverandøren virket litt "død" (fant bare referanser der fra 2006), så begynner å lure på om det er konkurs-varer? Og det "baby gaga"-forumet som ble brukt som referanse fra google-søk har kanskje ikke de samme krav til vogn som vi som bor i Norge har.... Syntes det hele er litt suspekt.

Eller er det flere der ute som har prøvd denne vogna????

Skrevet

nå har jeg søkt litt rundt og i annonsen på zett.no sier d eat den oppfyller eu-standard til sikkerhet. Jeg synes den ser fin ut, men jeg er litt usikker. har sendt annonsøren en mail også.

Skrevet

Annonsene på zett er vel ganske like de på finn? Og er EU-kravet godt nok mhp norske forhold? Har også mailet annonsøren, hun sa at det bare var å komme innom (på Lørenskog) og se på vogna. Det er ikke så veldig aktuelt for meg, som bor ganske langt unna.

Mente å få frem i stad at det var hjemmesiden til de som produserer vogna som var litt "død". De som selger den i Norge heter visst Fridas barnebutikk (barnebutikk.no). Muligens det er de som aventerer på finn og zett. Jeg har sett litt på 3-hjulingen deres, og synes den ser fin ut iallefall i forhold til prisen. Men som jeg skrev istad, det hadde vært veldig fint å høre om noen andre i Norge enn de som selger den har noe fint å si om vogna.

Tror ikke jeg tør å kjøpe uten referanser....

Skrevet

Ja, håper noen som har prøvd vogna kan svare. Jeg gar ikke anledning til å dra til Lørenskog heller.

Får vel vente og se da. Lykke til (:

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei, hvilken vogn har du kjøpt da? Valgte du den fra baby ga noosh? Jeg ser på en sportsvogn som det averteres for på finn.no, men vil gjerne høre erfaringer fra andre før jeg kjøper den?

Skrevet

har kjøpt baby ga noosh kombi, den ser aldeles fin ut bare at jeg synes babybagen er noe trang?

baby kommer i desember så har ikke prøvd den ennå.

skulle gjerne hørt fra noen som har prøvd denne med bagen og hvilken vinterpose som kan passe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...