Gå til innhold

Sulten hele tiden! Noen flere?


Nr2_04jan08

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 19 + 2, og jeg kjenner fortsatt at jeg er sulten hele tiden. Det er akkurat den samme sultfølelsen man går med de tre første mnd. Man føler seg litt hul (noe jeg absolutt ikke er lenger ;-)) og uvel. Sist jeg var gravid gikk det bort, men nå er den der konstant! Jeg kan jo ikke gå rundt å spise hele tiden heller.

 

Og når jeg spiser blir jeg raskt mett, føler at jeg har spist en hest, med magen som sprenger i alle kanter!

 

Er det flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ikke fortvil er 17 uker og sulten hele tiden :-), men blir fort mett, prøver spise sunt så ikke alt blir buler her og der hehe.. Er visst normalt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e sulten HEILE tiå:P Små spise heile veien, prøve å holde det på den sunne siden men e ikje alltid d går..:P

 

E i uke 18 og under hele svangerskapet har eg ikje hatt noe oppkast.. Bare litt uvel til tider i begynnelsen, men ingenting nå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også mye sulten, men har ikke lyst på noe... ganske vanskelig å finne på noe til middag f.eks. Har begynnt å spise en del bananer, for da blir man litt mett også sammenliknet med annen frukt. Og bananer er velldig sunnt også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...