Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Jeg har lyst å ha historier fra slitere om hva dere har godt gjennom og hvordan det er å prøve. Endten det er glad historie, eller en historie du fortsatt ikke vet hvordan kommer til å ende. Det hadde også vært fint om alle som skriver kunne lagt igjen hjemmeside adressen deres(for de som har) som jeg kan ha under innlegget deres. Jeg er en sliter selv, å tenke at det kunne vært greit å hatt en slik side på min hjemmeside. Alle som vil kan legge historien sin ned her
Gjest Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Ja , kan vel begynne jeg da:) Jeg har ingen gladhistorie enda- men den håper jeg kommer snaaart! Mitt største ønske i verden var å bli mamma! Mannen min og jeg hadde vært gift i 1 1/2 år da vi bestemte oss for å begynne å prøve. Vi som de fleste par trodde dette skulle gå lett ettersom vi var unge og sunne. Vi hadde store forventninger og vi gledet oss hver måned. Skuffelsene kom ....en etter en. Vi skjønte ikke hva som var galt, "alle andre" rundt oss ble gravide på kort tid. Jeg begynte å bli veldig baby-fokusert, alt handlet om eggeløsningstester, temperaturmåling og folat. Syklusene begynte å bli rare, forde jeg stresset sånn...og da trodde jeg selvfølgelig at jeg var gravid....men neida graviditetstestene ble alltid negative! Da vi hadde prøvd i ett år, gikk vi til legen. Jeg ble utredet, og de fant ingenting galt. Så tok mannen min en sædprøve, og der fant de EN levende sædcelle. Skulle vi blitt gravide, så var det som å vinne i lotto!! Fra den dagen har mannen min blitt satt på antibitikakur, vitaminkurer, tatt mange sædprøver, vært gjennom inngrep i testiklene- og de finner ingen produksjon! Nå har han begynt til akupunktør. Vi sitter ennå med spørsmål, og venter på en prøve som vi har ventet på i snart 3 måneder- denne prøven vil kanskje fortelle oss årsaken til problemet vårt. Vi vet ingenting om det er mulig for oss å få barn sammen, ved hjelp an ICSI- kanskje må vi tenke alternative løsninger?? Vi venter og venter...og denne ventingen er det verste av alt!! Spørsmålene er mange, skuffelsen er stor, livet vårt ble så plutselig snudd på hode! Nå ser jeg gravide damer over alt, barnevogner og herlige babyer- og jeg får en klump i halsen....skal det ALDRI bli vår tur?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 11. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2007 Takk skal du ha. Berre skriv dere andre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå