Chaiemae Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Jeg rakk heldigvis Nordica med 10 minutters margin. Lurte veldig da jeg gikk av heisen i 2. etg og Nordica ikke var der. De har flyttet to etasjer opp. Uttaket gikk greiere denne gangen enn sist men så var det også færre follikler. Fikk dobbel dose med morfin og det gjorde nok også sitt. Fikk ut tre egg og det må jeg vel si meg fornøyd med siden det var så få follikler. Innsettingen er ikke før på mandag så da håper jeg at de har delt seg fint alle tre. Spurte Lindenberg om dette "torturinstrumentet" han brukte på meg sist. Det han sa var at livmorhalsen var bøyd etter innsettingen og at de derfor måtte ta litt (les mye) tak i den. Spurte om det var noe feil med den men det var det ikke. Håper jeg slipper tanga på mandag men jeg skulle bare be om å få bedøvelse dersom det blir nødvendig.
Juli68 Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Gratulerer og lykke til med innsettingen. Jeg ble også litt satt ut ved sist besøk hos Nordica pga etg. flyttingen. De trenger vel større vel plass nå som vi nordkvinnene innvaderer og skal ha dansk dose Kan jeg spørre om hvor mange follikler du hadde.. ?
Chaiemae Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Takk for det. Da jeg kommenterte flyttingen så sa Lindenberg at nei de hadde ikke flyttet. Jeg hadde nok vært ruset sist jeg var der. Ha ha typisk han. Det ble mye spøk i dag som vanlig. Jeg har hatt tre follikler som har kommet seg i str og en som nok ikke ble stor nok. Håper bare at eggene er av topp kvalitet og at de koser seg en ekstra dag i skapet på Nordica. Denne gangen SKAL det nemlig bli barn.
Juli68 Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Sorry, jeg var nok litt rask i spm. Ser du nevner 3 follikler.
Gjest Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Gratulerer med vel overstått uttak:o) Krysser fingrene for at det blir barn denne gangen. Lykke til med innsettingen, og god helg:o)))
Juli68 Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Dr. L., kan virke ruset selv han, godt humør og fleipe kommentarer som han alltid har ,ja. Heldigvis. Under ferie fraværet til Dr. L. møtte jeg Dr. Jensen sist.. Kanskje ikke så likandes type, men jeg fikk det jeg var der for selvom mislykket denne gangen. Håper eggene dine viser seg på sitt beste nå.
Trooghåp76 Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Lykke til håper det går bra denne gangen !! Skal krysse fingrer og armer ja hele meg for at dette skal gå.
Oh'rly Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 Gratulerer med vel overstått uttak :-) Blir spennende å se hvordan det går med eggene dine, og håper selvfølgelig du får full uttelling. Heia gulleggene! :-D
Storkfrøken69 Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 Alle gode ting er tre ) Dette kommer til å gå strålende. Jeg krysser alt jeg kan krysse for deg pluss litt til. Jeg merker nesten at jeg savner Dr L litt. Det blir godt å treffe ham igjen snart :oD
mamma_i_08! Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 Åh, masse masse masse lykke til på mandag! Som du sier, denne gangen skal det jammen bli barn!!!
Lykkeliten2008 Skrevet 12. august 2007 #12 Skrevet 12. august 2007 Gratulerer med vel overstått uttak og at alt klaffer i morgen. Skal du be om å satt inn alle tre dersom det viser seg at de er fine? Hell og lykke - håper at du klarer det denne gangen :-).
Chaiemae Skrevet 12. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 12. august 2007 Jeg har sagt at jeg vil ha to egg satt inn.
Chaiemae Skrevet 12. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 12. august 2007 Denne gangen skal det gå ) Har veldig sansen for Lindenberg jeg også. Blir spennende når du skal ha fryseforsök.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå