Gå til innhold

Hvem har termin 15.04.08?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har sett at det er en del som har termin 15.04 til neste år. Har termin da også jeg :) Ville ha vært kjekt å bli kjent med noen av dere som har termin til da.

Er ei jente på 23 år som er bosatt i Trondheim. Jeg og sambo har vært sammen i over 6 år nå, og dette vil bli vår første sammen. Håper at spiren sitter helt fram til april...

Ha ei fin helg da damer ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Samme termin her :-)

Jepp...håper den sitter der helt til det er på tide å komme ut.

Jeg bor i Lofoten, 11 år eldre enn deg og venter barn nr 3....gleder meg. Var faktisk like gammel som deg da jeg ventet første mann....som ble en hærlig gutt....ja det ble nr to og...

Så får vi vente i spenning hva nr 3 blir....

Huff...leeeeenge til april...

Skrevet

I`M IN!:) samme termin! bor i Sandefjord. Første babyen til meg og samboer:) mista i fjor i november,men denne gangen skal den sitte;) er 25 år (26 i nov) og har vært sammen samboeren siden vi var 19:)

Skrevet

Jeg har ikke termin 15.04, men 01.04.... Men jeg er også 23 år og fra trondheim.....

Skrevet

Jeg har foreløpig termin 12.04.08 :) Bor også i Trondheim :D Er straks 22 år. Kanskje vi møtes på treff etterhvert da jo :D

Skrevet

Ja, det hadde vært kjekt :) Flere fra Trondheim jah, artig ass.

Hvordan er formen deres da damer? Føler meg ikke akkurat gravid,hehehe. Litt stikning i ny og ne, men brystene er ganske ømme.Og sover mye og middagslur hver dag. Men ellers nada...men det er vel like greit da.

Så slipper jeg å være så hakkete på samboer for at jeg føler meg dårlig :P

Skrevet

Hei, enda en som har termin 15.04 :-) 28 år, bosatt litt utenfor Oslo (opprinnelig fra Oslo) og dette blir barn nr. 2, har en jente som nettopp har fylt tre. Var masse på BIM med førstemann og hadde mye glede av det, så i dag har jeg kommet meg på igjen.

Skrevet

heihei:) eg har termin 16. april.. dette er mitt andre barn men gleder meg like mye som sist:) er så deilig å gå gravid.. ellers har eg en jente på 4 år så håper dette svangerskapet går fortere siden det blir mer aktivt:) er litt lenge til april...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...