Juli68 Skrevet 10. august 2007 #1 Del Skrevet 10. august 2007 Det har etterhvert blitt noen prøve runder, som for mange andre her inne. Lyktes ikke på det 7 forsøket, men gir ikke opp og henter meg nå inn igjen til runde 8. Så langt holder jeg meg til og fullfører Pergo løpet og insem., men hele dette prosjektet er jo en kontinuerlig prosess for den enkelte av oss. Så tankene vandrer mer og mer over på IVF. Har vel gjort meg opp en mening når jeg evt burde endre strategi.. Jeg bruker Nordica 'flittig' Men, dersom man velger IVF og egg på frys - nettsiden sier feks ikke noe om i hvor lang tid de kan oppbevares (?) Vet man ved uttaket hvor mange befruktede egg som blir lagt til frys ? Mulig jeg ikke har lest godt nok, og enn så lenge har jeg heller ikke tatt temaet grundig opp med Dr. L. Hører gjerne erfaringer, tanker og råd omkring prosessen. Vet det er flere racere av IVF'ere her inne Lykke til og stå på videre alle sammen ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10052240-ivf-egg-p%C3%A5-frys/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storkfrøken69 Skrevet 11. august 2007 #2 Del Skrevet 11. august 2007 Hei! Jeg har begynt på stimulering for fryseforsøk i dag. Da jeg tok ut eggene, fikk de ut 11 stk. Dagen etter fikk jeg vite at 7 ble befruktet. Dagen etter der igjen fikk jeg vite at 6 kunne brukes. Altså 2 inn og 4 på frys. De kan ligge på frys i 5 år. Jeg skjønner godt at du nå heller mot IVF. Personlig hadde jeg begynt med det mye tidligere hvi jeg hadde visst det jeg vet i dag, men det er jo typisk da ) Jeg er spent på hva du velger å gjøre. Hold oss oppdatert! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10052240-ivf-egg-p%C3%A5-frys/#findComment-10065200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli68 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 12. august 2007 Takk du. Håper det går veien for deg nå Jeg velger vanlig runde på neste forsøk, så nærmer jeg meg nok IVF løpet etter det vil jeg tro (for jeg lykkes selvfølgelig ikke neste gang heller...vet jo aldri, men huff, blir en evig skeptiker). Jeg har under hele prosessen hatt IVF i bakhodet og kunne nok startet opp for en stund siden. Men valget var litt bevisst falt på og fortsette uten IVF. Kan jeg spørre, du har hatt uttak, men begynner på stimulering for fryseforsøk nå - betyr det forberedelser til innsetting av de som allerede ligger på frys ? Hvordan velges det ut hvor mange av de 4 (?) som skal settes inn ? Mye man kan lese seg til å snakke med lege også, men så er det jo veldig nyttig å høre og lære fra dere som er midt i det og erfarer IVF prosessen på kroppen ! Læringskurven ser snart ut til ingen ende ha i hele dette prosjektet. Kanskje flere av oss burde søke som assistenter til Dr. L, og få med litt rabat og gullegg på kjøpet Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10052240-ivf-egg-p%C3%A5-frys/#findComment-10066244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå