Gå til innhold

kjøretimer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei!!!! Du kan absolutt ikke ta kjøretimer når du er gravid!!! dette er veldig farlig!!!!

Du kan selvølgelig ikke kjøre bil i det hele tatt når du er gravid!

ehhhhh.... unnskyld meg, men for et dumt spm! Selvfølgelig kan du ta kjøretimer! Hvis man ikke kunne tatt kjøretimer så kunne man jo ikke ha kjørt bil heller ikke sant? Og hvordan trodde du ellers folk kom seg frem, trodde du man måtte la bilen stå i 9 mnd fordi man er gravid????

 

Alt folk kan finne på å spør om... Noen tror visst man må slutte å leve når man er gravid.. Har lest mange lignende spm, kan man gjøre ditt kan man gjøre datt, og alt henger ikke på greip.... Heheh...sorry for litt sarkastisk svar, men kunne ikke dy meg :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til siste anonym. er det mulig å svare på den måten? Det finns INGEN dumme spørsmål, bare dumme svar. Tydelig at dine hormoner spinner vilt innabords.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan kjøre bil! Kommer litt ann på hvor stor mage du har, men hører at det finnes spesielle belter man kan bruke etter hvert?

 

Lykke til med kjøringa!

 

Og Anonym; Lurt av deg å benytte deg av anonym knappen. For det der var vare tåpelig :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe så så.... ta det med ro..Hadde bare lyst til å friste litt.. Blir litt oppgidd når jeg leser slike overdramatiserende spørsmål. Og du må vel si deg litt enig?? Når man presterer å spør om man kan kjøre bil når man er gravid......Er så mange overdramatiserende, overbekymrete gravide her. Men for all del, bra og være litt bekymret altså, det er jeg enig i :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ingen spørsmål dumme. Det er det som er så fint med disse sidene. Her kan man spørre om alt man lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...