Gå til innhold

Trøttheten har kommet over meg for fullt...

Anbefalte innlegg

Var veldig trøtt de første 12 ukene av svangerskapet, så ble det mye bedre etter det. Nå er jeg 20+4 og trøttheten har kommet over meg for fullt igjen.. Jobber fulltid på kontor, forholdsvis rolig jobb. Det er like før jeg sovner her foran pc'en. Og under turer på toalettet er det vanskelig å la være å hvile hodet i hendene en stund. Kunne sovna på flekken.. Flere som føler som meg, eller er alle andre fullstendig friske og opplagte og "stråler"..?

Fortsetter under...

Sist studerte jeg å hadde eksamen ca 4 mnd før terminen, det var ikke mye jeg fikk lest. Sovnet hele tiden. Prøvde å lese på skolen, men sovnet da å:o)

Ikke fullt så trøtt denne gangen men andre plager da.

"Godt" å høre det er andre og.. Trodde jeg var i særiøs mangel av ett eller annet.. Sliter fryktelig med å komme meg på jobb OG å holde meg våken nok hele dagen..... Alle sier at den værste trøttheten skulle ha gått over nå, og var ikke så ille sist...

Men men. Men full jobb og unge hjemme, så er det kanskje ikke så rart? De små i magen tar jo tross alt ganske mye av det vi inntar av energi da...

Jipp- trøtt jeg og!! Torsdag begynner jeg på jobb etter ferien, og gruer meg - går greit å være trøtt når man har fri og late dager, men jobb i tilegg, huff og huff. Jeg har lang resievei til jobb, så er borte mellom 10-12 timer om dagen, får se hvor lenge det går...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...