Gjest Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 VCi skal pusse opp badet, men vil ikke ha fliser. Vi vil ha panel. Vet at man kan bruke vanlige plank osv, men kan man også bruke smartpanel?? Er jo så lett!!!
Cybermom♥ Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 tja, vil vel kanskje tro det. Men, det er veldig viktig at dere da bruker silikon i alle spikerhull, og ved alle kanter. Disse platene trekker til seg vann veldig fort hvis det kommer bak. Nå tenker jeg på de huntonitt-platene som er ferdig malt. Var det det du også mente? Vi har valgt å ha vanlig panel på badet, som vi malte. Badet vårt er ikke så veldig stort, 6 kvm, så det gikk fort.
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 hvis du snakker om de platene som er i mdf, så får man egne plater som er beregnet til våtrom, mener de er impregnert på en måte. De er grønne i bunnen i stedet for brune som de andre er. de har vi brukt på vaskerommet her i allefall.....
Brenda med 2 ute Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 De som jobber på Maxbo vet helt sikkert det riktige svaret..Hade stolt mer på fagkunnskap når det kommer til våtrom og oppussing en bimmere=) No offence;)
ano`num *17.03.10* Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Et vennepar av oss brukte vanlig panel, og fukten har ødelagt alt for dem. Må totalrenoveres etter kort tid. Kjedelig! Personlig hadde jeg vært svært negativt innstilt. Selv om det er svært pent!! Jeg ville hvertfall hørt med flere fagfolk innen bransjen før jeg bestemte meg for å evt gå for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå