Gå til innhold

se hit......vær så snill

Anbefalte innlegg

Gutten min har nettopp begynt i bhg, han er 2 1/2 år. "Problemet", synes jeg, er at de andre barna er så mye yngre. Den eldste etter sønnen min er 1 1/2 år... Er sånn i tvil om hva vi skal gjøre... Før var han til dagmamma sammen med jevnaldrende, og vi er velkommen tilbake dit hvis vi ombestemmer oss.

Hvordan kan de sette en så "stor" gutt alene sammen med barn som hverken snakker eller går? Er redd det skal bli for kjedelig og lite stimulerende for ham i bhg.... Noen synspunkter?

Veldig takknemlig for svar, er skikkelig i villrede...

Hilsen bekymret mamma

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10051350-se-hitv%C3%A6r-s%C3%A5-snill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes ut som det fort kunne bli litt kjedelig for ham, ja.

Er det en familiebarnehage, siden den bare har småbarn? Eller har den andre avdelinger med større barn? Har dere eventuelt muligheten til å be om overflytting til annen avdeling eller at de lager et opplegg der han kan delta i aldersbetinget gruppe av og til?

Jeg er prinsipielt langt større tilhenger av barnehager enn dagmamma, men ikke for enhver pris. Bor dere i et område hvor det vil være vanskelig å få barnehageplass igjen neste år om dere bytter tilbake til dagmamma nå? Hvordan liker ungen selv barnehagen?

hei jeg synnes du skal se ann litt vis han akkurat har begynt hvor lenge har han gått der . skjønner du er bekjymret men hvor mange avdelinger er der . ta en samtalle med avd leder fortell henne dine bekymrnger kan henne de er villig til å jobbe på tverrs med stor avd så han kan få noen lekekamerater der . er det kommunal. jeg jobber oslo men på liten avd vi har også 2-3 store barn og mye 1 åringer . vi jobber tett med de store avdelingene får at de skal ha noen å se opp til og bli stimmulert i lek

håper det går bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...