Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med nummer to:) Litt usikker på hvor langt jeg er på vei enda, litt merkelig syklus i det siste. Men sånn ca 7-8 uker. Og magen min vises allerede!!! Hvordan skal jeg klare å skjule dette da en stund til? Men er det ikke ofte sånn at med nr to så kommer magen fort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det sies at man oftere får mage fortere med nr. 2.

Du er sikkert i tillegg en relativt slank person, og da er det hvertfall lett å se det, sikkert;)

Hvis du virkelig MÅ holde det hemmelig, får du bare kle deg anderledes.

Gratulerer!!!

Skrevet

Hei:) Jeg er 11 uker på vei og magen har ploppet ut. Alle kommenterer det og synes at jeg har fått så stor mage i forhold til hvor langt jeg er på vei. Tror det er veldig ulikt fra person. Noen vises det ikke på før de er ca 6-7 mnd på vei og andre med nesten en gang.

Se på klesmoten som er når, det er mange finne topper og gensere som er utsvingte fra midjen, de skjuler godt.

Skrevet

Hei!

Jeg er like langt som deg med nummer 2 og jeg har også fått mage.. Mye av dette er nok luft, men det er helt vanlig at magen kommer fortere etter å ha fått barn før:)

Skrevet

Er 11 uker på vei med nr. 2.. og magen vises jo bortimot like godt nå som da jeg var 6 mnd. på vei med frøkna... huff.. lurer nesten på hvor dette skal ende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...