Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i gang med å prøve å få til nr. to. Sist gang jeg ble gravid, ble jeg det i den mnd. jeg prøvd slimløsende hostesaft. Vet jo ikke om det var det som gjorde det, men tenkte jeg skulle prøve det ut denne pp.

Kanskje det klaffer....håpe håpe!!

Så er spørsmålet.

Når skal jeg begynne å ta hosesaftene?

Når mensen er over, eller akkurat i dagene før EL?

Jeg husker ikke helt.

Ha en fin dag, og lykke til alle prøvere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå måtte jeg le litt her, for jeg var akkurat på vei til å skrive et innlegg identisk med ditt!! :D

Jeg tror jeg skal begynne rett før forventet EL..

Når man har forkjølelse så virker jo denne slimløsende hostesaften omtrent på dagen, så jeg tror ikke man trenger å begynne så tidlig i denne sammenhengen heller...

Sist tror jeg at jeg begynte på en mandag og EL var da på onsdagen eller noe... Så jeg begynner nok et par dager før denne gangen også.. ;)

Lykke til til oss og hostesaften vår!! ;)

Skrevet

Hei! :)

Ja, stemmer det med noen dager før, så er det viktig å ikke ta den etter EL har funnet sted! :)

Lykke til, til dere og hostesaften deres!! ;)

Skrevet

Helleu:)

Er det samma hvilken slags hostesaft man bruker? Eller en spesiell noen kan anbefale?

Skrevet

Helleu tilbake :D

Jeg bruker Solvipect, den får du kjøpt reseptfritt på apoteket..

Tror ikke det har noe å si hvilken du kjøper, men det må være en som er slimløsende :)

Jeg brukte Solvipect sist jeg ble gravid, så da holder jeg meg til den og håper på en reprise av forrige gang ;)

Gudd løkk!!!

Skrevet

Leste et sted tidligere i dag(!) at man skal begynne å ta hostesaften på mensdag 5-7 og frem til el...10 mill. 3 ganger daglig..Har tenkt å kombinere det med grapefuktjuice daglig for å få opp slimproduksjon :)

Skrevet

Kan ngn berätta hur denna hostesaft ska vara bra när man vill bli gravid? Förstår inte riktigt poängen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...