catty27 Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Hei hei og velkommen hit :-) Jeg er også ruger nå :-) Satt inn i går, så da er jeg vel på dag en jeg også ? Eller kanskje to ja, siden jeg satt inn i går. Dette er vårt første forsøk og jeg går rundt med kryssede fingre og tær !!! :-) Synes også at det er kjekt å kunne slå følge sammen i rugetiden :-)
Lilly 79 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Det er visst dagen etter innsetting som regnes som dag en tror jeg:-) Hvilket sykehus tilhører du da? Jeg tilhører St. Olavs. Hvordan er det med deg i rugeperioden? Jeg er så sint på meg selv for at jeg har så liten tro på frys, men jeg må bare prøve å tro at det faktisk kan gå! ...Og nå ser jeg at dette er ditt første forsøk, da er det selvfølgelig ikke frys:-) Skal bli spennende dager dette her! Krysser fingre å tær for oss begge!
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Jeg skal sette inn på mandag, hvis eggene mine overlever opptiningen:-) Jeg har tro på frys jeg, ble selv gravid på første frys (ett egg) men mistet desverre:-( Tror klinikkene har forskjellig suksess på frys men jeg har iallefall fått beskjed om at det er 30 % sjanse hvis egget er fint:-) og 40 % på ferskt forsøk. Så opp med humørert dette går så bra at:-) Vi får følge hverandre de neste to ukene:-)
catty27 Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 ok, da er jeg på 1 rugedag :-) første forsøk her ja.. så har ikke gjort meg så mange tanker om fryseforsøk.. Men har hørt om folk det har klaffet for på første fryseforsøk :-) Så dette skal gå BRA !!! :-) Jeg hører til Haukeland, Bergen. krysser fingre og tær for oss begge jeg også :-) :-)
Jehn Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Heisann.. Har satt inn et egg i dag og vi hører til St.Olavs.. Første gang med ferskt innsett.. så nå håper vi at det sitter(har hatt 5 fryseforsøk som ike har gitt oss positivt resultat..) Lykke til alle sammen
*Mysillen* Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Halloooo... Satt inn mitt lille gull egg i dag...Håper på det beste siden det ikke ble noen på frys Hører også til st.olavs
Lilly 79 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2007 Ska vi lage oss en liste da? så vi slipper å bla i hele tråden for å se hvor de andre er i forsøket? Jeg kan begynne: Lilly 79 fryseforsøk ett egg, satt inn 9/8
Lilly 79 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2007 Ska vi lage oss en liste da? så vi slipper å bla i hele tråden for å se hvor de andre er i forsøket? Jeg kan begynne: Lilly 79 fryseforsøk ett egg, satt inn 9/8 St. Olavs
catty27 Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 hmmm...vet ikke helt om jeg forstod... slik ? Lilly 79 fryseforsøk ett egg, satt inn 9/8 St. Olavs Catty27 IVF, første forsøk, satt inn ett egg 9/8. Haukeland
catty27 Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 Jeg begynner å få skikkelige ømme bryster, akkurat som jeg får en stund før mens... er dette slik man får hvis det har gått bra ?? har ikke vært med på dette før.......
ivf79 Skrevet 12. august 2007 #12 Skrevet 12. august 2007 Skulle ønske jeg kunne si JAAAA, til den der. Men desverre er det slik at progestanen gir oss ømme pupper, akkurat som mange andre graviditets-symptomer. Mine ble ømme dagen etter jeg startet med progestanen.. Hvordan er det ellers med deg da? Jeg har litt murringer sånn nå og da, de startet i går. Puh, rugedag 3... Fytty så tregt det går! 9 dager til test.
catty27 Skrevet 12. august 2007 #13 Skrevet 12. august 2007 ok, så lenge det ikke er tegn på at mens er på vei, så kan det bare være progestanen :-) he..he.. ( vet jo at det kan være tegn på mens også for min del, men det kan jeg ikke tenke på...) Ellers så er formen fin, ingen murringer tror jeg .. jaja, kanskje litt.. Har hatt vondt i magen siden uttaket .. men i går og i dag er det bedre :-) helt fin faktisk !! :-) Men har en del luft i magen... ja... dagen går ikke superfort akkurat....... er vel på 3 rugedag jeg også...
Miss K Skrevet 12. august 2007 #14 Skrevet 12. august 2007 Heisann! Jeg håper på å joine dere i morgen! Skal forhåpentligvis få inn to frysegg da. :-)
Lilly 79 Skrevet 13. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 13. august 2007 Lykke til i dag, Miss K!:-) Ja, i dag er det RD 4... *snegletid* Mine symptomer er litt murringer, løs mage, og ømme pupper. Men leser jo over her at det er mest sannsynlig progestanen. Opplever til tider en trykkfølelse i underlivet, men det er vel progestanen som gir den følelsen også. Alt men skal spekulere i!
Miss K Skrevet 13. august 2007 #16 Skrevet 13. august 2007 Takker! Begge egga overlevde, og er nå på plass der jeg har tenkt de skal være uti mai en gang! ..eller hvis det blir to så holder det kanskje med april..hehe. Merker allerede at tida går sakte, jammen bra vi har BIM!! Spekulasjoner er ikke til å unngå, de kommer uansett- hyggelig å ha noen å dele dem med!
Lilly 79 Skrevet 13. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 13. august 2007 Ja, det er jammen godt! Gratulerer som ruger da! Måtte det gå superbra!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå