Gå til innhold

Hei jenter! Så det er her alle er, jeg trodde jeg var de eneste i verden som trengte ivf!

Anbefalte innlegg

Fikk meg et kjempetips av søskenbarnet mitt, ang. denne sida.

Hun vet vi er i prøverørsbehandling, og at jeg aldri har pratet med noen i min situasjon.

Etter en del smuglesning er det vel på tideå si hei, tenkte jeg:-)

Jeg er en jente på 28 år, som trenger ivf for å få babydrømmen oppfylt.

Problemet hos meg er tette eggledere:-(

Så langt har vi hatt 4 ivf, og 3 frys. Ble gravid på to av forsøkene, men mistet i uke 9 på det ene, og det siste jeg ble gravid på, viste seg og være kjemisk.

Nå var vi og satte inn fryseegg i går, men optimismen er liksom ikke helt tilstede... Jeg ha aldri blitt gravid på frys, men jeg har jo virkelig sett her at det går an!

Så jeg får bare fortsette å krysse fingre.

Hyggelig med en side der man kan spørre seg litt til råds, og kanskje bli bedre kjent med noen som vet AKKURAT hvordan jeg har det.

Klem fra

Fortsetter under...

Hei Lilly og velkommen:)

Jeg er gravid og venter vår første om 5 dager ;o)))

Så sånn sett så hører jeg ikke til her inne akkurat nå, men jeg vil nok ha flere små, så da er det inn gijen hit:)

Jeg måtte ha 4 ivf og 1 frys (ikke gravid på frys) før lillegutt bestemte seg for å bli.

Jeg måtte operere vekk begge eggledere grunnet en betennelse.

Har du dine enda?

Mine var jo også tette og ødelagte og det var ikke gunstig for forholdene i livmoren at de ble værende, derfor bestemte Hgsd. seg for at de skulle tas vekk. De skaper et dårlig miljø i livmoren og hindrer egget i å feste seg grunnet "lekkasje/kronisk betennelse" fra egglederen og ned i livmoren.

Har du hørt noen snakket om dette til deg? Lege, klinikk etc.?

Hvor hører du til?

Jeg tok 3ivf og 1 frys på sykehuset i Hgsd.

Det siste og 5 forsøket tok vi hos Hausken og ble gravid.

Nå ruger jo du på frys og dette kan jo gå veldig bra! Hvor mange fikk du inn? Det er fler og fler som blir gravid på frys, så du må absolutt krysse fingrene og holde motet oppe.

Lykke til videre!

Klemmer:)

Når en klikker på nicket ditt, så kommer det opp et annet nick (tekst?) inne på profilen din..

Kan det være feil fra BIM sin side eller har du to nick?

Rart det der.....har sett det før.

Stemmer det, jeg har vært på dib før.

Men noen har sendt meg så ekle pm, så jeg slettet profilen min, og laget et nytt nick. Det er visst noen jeg kjenner, for de har skrevet ganske så personlige ting. Dette syntes jeg var ubehagelig, og skiftet nick. Men nå må jeg vist gjøre det igjen.

Det er jo helt sløvt av bim/dib at gamle/andre nick blir liggende igjen på profilen til folk da selv etter at de har byttet nick.

Skjønner ikke helt den jeg...

Du vet at du kan fjerne muligheten for å sende PM til deg sant?

Ja, nei....det er ikke alle her inne som er i samme ærend dessverre. Noen er bare fødte rævhål...

Men, uansett greit at det ble oppdaget at du lå inne med to nick/profiler da håper jeg og at jeg ikke har ødelagt noe for deg.

Annonse

Det er så merkelig, for når jeg klikker på mitt eget nick, kommer det bare "brukeren har ingen profil"...

Jeg vet at man kan endre det å motta pm, men jeg syntes det var så ekkelt at noen jeg kjenner som jeg ikke vet hvem er, holder "øye" med meg, liksom. Så derfor fjernet jeg hele profilen, og endret nicket.

Til liten hjelp tydeligvis, hvos det gamle nicket skal henge med meg:-(

Men tusen takk for at du sa fra!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...