therese1 Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 er nå gravid i 17 uke. har en gut fra før..han er nå 9 måner gammel lure på om det er en gutt eg får igjen siden svangeskapa er helt identiske? hjerterymen og alt er de samme! kva tur du?
therese1 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. august 2007 merket ikkje at eg var gravid før eg var tre måner på vei! har vondt i ryggen,og er litt trøtt.. noe spesielt meir har eg ikkje merket av svangerskapet! lurer veldi på hva kjønn det blir? kan avsløre det om seks dager når eg har vert på ultralyd:) så ver so snill å spå meg noen???
Venter.. Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Ja, jeg tror det blir samme kjønn. Har to svangerskap bak meg som har vært "helt" identiske, og jeg merket heller ikke noe til graviditeten de første 3 måneder. Her ble det 2 gutter. Vi venter nå vårt 3.barn, og er nå i uke 7. Merker lite til graviditeten! Veldig spent på hva du får.
saray Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 behøver ikke ha noe å si.mine to første svangerskap var helt like på plager og hjerterytme og det er 2 gutter.denne gangen er jeg TOTALT forskjellig,har for eks sluppet å få hyperemisis denne gangen,og hjerterytmen er mye raskere,men det er sett to ganger alt at det er en liten gutt til......
therese1 Skrevet 13. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2007 ingen andre som vil si sin mening om hva kjønn de kan hværte?
KlemC 3småUnder3år Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Kanskje:)? Har du tatt ringtest? eller sett på kinesisk fødselskartene?
SoSpennt Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 hva ble det?? er så spennende dette med tipping og hva det blir!! Så utrolig koselig uansett kjønn!!:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå