Gå til innhold

skal jeg tørre en gang til?

Anbefalte innlegg

jeg hadde skikkelig fødselsangst før jeg fikk nr 1. hadde bestemt meg for ks og skulle få det..men så klarte de og overtale meg til å føde vanelig.. det ble alt og mye verre enn det jeg hadde følt og tenkt.. holdt på i over ett døgn og fikk ikke smertestillende, da det var fullt på vanlig avd og jeg kom på den alternative..bestemte meg der og da, at det var første og siste gang...

nå er denl ille prinsessen min blitt 11 mnd og jeg vurderer en til pga at jeg synes det er ille at hun skal vokse opp uten søsken.. men jeg vet ikke om jeg tør.. noen som har vært i samme situasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10050773-skal-jeg-t%C3%B8rre-en-gang-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også kraftig fødselsangst da jeg gikk med elias(se Da Elias Ble Født)

Jeg skal be om KS på neste, blir enda en stund til,men jeg har sagt til legen at jeg må vite at jeg kan få ks før jeg blir gravid, for dersomjeg ikke får ks så må jeg vurderer abort...jeg er faktisk så redd for å føde en gang til at jeg ville tatt abort...jeg tenker tilbake til min fødsel og blir kvalm fordi det var så jævlig...Be om KS du...

• 3 uker senere...

Jeg hadde en lignedne fødselopplevelse som du hadde - kommer aldri til å føde vaginalt igjen så jeg har blitt lovet KS og det til og med før jeg er blitt gravid igjen :-) (det har krevd mange samtaler før jeg fikk det)

Er absolutt ikke noen grunn til å skulle gjennomgå en ny fødsel etter å måtte ha opplevd en slik fødsel som du og jeg hadde.

Vi har jammen meg hatt vår kvinndomsprøve og vel så det, og KS er like trygt for babyene om ikke enda tryggere.

Nei slå deg til ro med at du skal ha KS neste gang, og nyt et neste svangerskap du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...