Gå til innhold

Diabetes

gep68 har fått jenta:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er jo kjempeflott:-). Jeg har nå måtte auke insulin til hver måltid,så jeg strever litt med å holde det lavt. Jeg ligger på mellom 6 og 8 trur det er litt høyt:-/.

Hvis du har litt høyt blodsukker blir ungen roligere eller mer aktiv? Jeg syns min blir roligere.

Dette er mitt første svangerskap med diabetes,så jeg syns det er litt skummelt,men jeg gjør mitt beste.

synes babyen blir mer aktiv hvis det ligger litt høyere :-) sikkert fordi den får mer tilgang til energi... det er litt skummelt, men man kan ikke gjøre mer enn sitt beste tenker jeg :-) dessuten ligger en stor del av ansvaret hos helse, så hvis man får problemer med f.eks blodsukker så setter de igang tiltak.

veldig sjeldent at man hører at det ikke går bra, m babyer i magen til diabetes mødre.

Prøver å være optimist ;-)

Hadde du noen komplikaskjoner etter fødsel sist gang? Tenker på om ungen hadde problemer med blodsukkeret. Jeg har helt forbi med å ligge på sykehus så jeg vil hjem fort som mulig. Sansynligvis så får jeg ks enten 14 eller 17des,skal prøve å få den 14 så jeg blir ferdig til jul:-).

Er det til Eikeland og Dalhe du også går til? Jeg syns hun Eikeland er kjempegrei,hun tok i mot eldste gutten min for 16 år siden:-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...