Gå til innhold

Er babyen deres roligere nå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er nå i uke 34 i dag, så dvs at jeg har ca 38 dager igjen. Snuppa mi sparker noe helt enormt om dagen, så jeg tror det er veldig individuelt. Det er spesielt ømt ved ribbeina, enda hun ligger med stumpen nede. Men de får vel mindre og mindre plass, og da ligger de mye stille tror jeg. Jeg gleder meg til alt er over jeg også nå, for det er tungt og slitsomt å gå her med denne magen. Føler meg som gamlemor hver gang jeg skal reise meg opp av sofaen o. l. Men er ikke bekymret for noe enda. VI får ta fødselen som den kommer:-)

Min baby har ikke de såkalte harde sparkene, min har mest mye bevegelser, av og til kjent spark, men det er ikke ofte..

Men det er vanlig på slutten at den ikke beveger seg så mye, da kan det faktisk være mer harde spark fra den lille..

Men rett før fødsel blir babyen veldig rolig..

Det er også veldig forskjellig.. Jeg er 37+1

Min er blitt mye roligere, nå må jeg følge mere med når han sparker og hvor mye. Før var det hele tiden, men nå er det bare ett par ganger om dagen. Men så lenge han rører på seg i løpet av dagen, tar jeg det helt med ro :)

Jeg er 35+3 idag, å jordmor sa det var helt normalt han han ble litt roligere nå. Har ikke så mye tomleplass lengre :)

Ikke så mye spark lengre, mere romstering kjennes det ut som :)

Artig å ligge å se på at hele magen flytter på seg :D

i dag har jeg akkurat en mnd igjen!!!

krabaten min har vært utrolig aktiv inni magen de siste ukene. og det er han vel egentlig enda også..=) men han har heller ikke hatt så mange typiske spark, mere bevegelser. dette er veldig forskjellig fra da jeg var gravid sist så det er sikkert veldig forskjellig fra barn til barn. jeg trodde også det var sånn like før fødselen, noen dager kanskje, at babyen blir sånn merkbart roligere.. men hva veit vel jeg egentlig=) hadde absolutt ingen forvarsel sist gang så... kommer vel som et sjokk denne gangen også!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...