Gå til innhold

Nå skal vel februar-damene om ikke lenge begynne med ul

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tror jeg vil vite det hvis jordmor kan se det. de sa de ikke kunne se det forrige gang jeg gikk gravid. da var det ei jente. egentlig er det ikke så viktig for meg å vite. kanskje det er viktigere for pappa'n? ei venninne av meg sa da ho gikk gravid at de ønska å vite det - for da følte mannen hennes at det var lettere for han å knytte seg til den ufødte når han visste hva det var - ikke bare at det var et barn der inne... vet ikke jeg... men var slik de opplevde det i hvert fall.

Jeg MÅ få vite det. Er en veldig utolmodig sjel, så det finnes ikke noe alternativ. Med jenta mi kunne de ikke se det på ordinær UL.... VRÆÆÆÆL... heldigvis får jeg tett oppfølging med UL på grunn av diabetes, men det var lenge å vente til uke 24 (tror jeg det var) før hun turte å "vise" seg frem...

Jeg skal på ultralyd 10.september, så det er en liten stund igjen å vente.. men jeg vil veldig gjerne vite hva det blir! Jeg er veldig nysgjerrig av meg, og klarer ikke å vente. Så jeg håper at mitt lille under vil vise seg på ultralyden da! he he...

Alle rundt meg tror det blir gutt, så jeg er spent å se..;)

Annonse

Hei

Jeg skal på UL på tirsdag og vil absolutt vite kjønn om dette kommer frem. Det blir litt praktisk lettere å vite kjønnet i forhold til innkjøp. Jeg har fått visst kjønnet med begge to forrige barna. Gleder meg :)

jeg håper at jeg får vite det.. Det blir litt lettere når man skal kjøpe inn ting..Men det viktigste for meg er at babyen er frisk..

Jeg er 11+2..Skal på ul 6 september... Har fått beskjed av enkelte at det var tidlig... Dette er vårt første barn,så jeg har som sagt null erfaring...

Men uansett så gleder jeg meg som en liten unge :D

Lykke til

Jeg skal på UL 19 september og er da 19 uker på vei. Vi har bestemt oss for å ikke vite kjønnet, har en følelse på gutt men alle sier jente så det blir spennende:)

Men med neste mann vil vi vite det!

Hei :)

Jeg var på ul i dag, er 13+1, alt er strålende!! :) :)

Fikk ikke vite kjønnet, litt tidlig enda, men har time for ny ul 17 September, krysser fingrene for å få vite det da.

Lykke til alle sammen og gled dere, det er stort å se den lille kravle rundt inni der ;)

Klem

Annonse

Har vært på UL nesten hver uke pga hab abort, og skal neste gang på ordinær UL som er 4. sept. Gleder meg masse, men vi vil ikke vite kjønnet. Syntes det er greit å beholde spenningen, ihvertfall første gangen. :)

Har ikke fått vite når jeg skal til ul enda,men vi vil nok vite kjønnet ja. Har såå lyst å handle,men det finnes jo ikke så mye kjønnsnøytralt tøy.

Skal reise på ferie til usa etter ul og håper visakortet får svidd seg litt der borte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...