Gå til innhold

Var på UL i går!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Og jordmor var ganske sikker på at det ble ei jente.. Ho sa at ho vanligvis ikke vil si noe hvis ikke ho var ganske sikker. Men det følte ho at ho var nå!!!

 

Pluss at terminen ble flyttet 5 dager tilbake! Så istedetfor 9 Januar ble det 4 Januar!!

 

Fikk også innvilget Keisersnitt! Jeg kunne velge dato selv, kunne tenkt meg 2 januar, i forhold til skole og det å ha bursdagsselskap i jula hvor kanskje mange andre barn ikke har mulighet til å feire bursdag... Men det er jo litt nærme termindatoen. Men jordmora sa at om jeg kjente at noe kunne være på gang så måtte jeg bare komme inn så ble jeg tatt da, ikke som hastesnitt men vanlig keisersnitt.. Derfor lurer jeg på om jeg skal ta sjansen!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så moro :-) gratulerer med jente !!!

Deilig å få terminen fremskyndet da. Jeg forstår godt at du vil ha den etter nyttår, fremfor i jula, ville jeg også gjort om jeg kunne velge... der er jo aldri kult å være minst i klassen heller da.

Jeg skulle ha planlagt KS i midten av sept. 4 uker før termin, men jeg hadde så mye kynnere, samt at vannet hadde beg å lekke ut en del, så jeg ble satt i gang 6 uker før i steden.

Det er som hu sier, merker du at noe er på gang så tar de deg jo inn før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...