Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Har ikke fått barnehageplass til mine to søte barn fra høsten av. Jeg er ferdig med mammapermisjon den 9 september, og kunne da tenke meg å begynne å jobbe 100% igjen. Har en sønn født 26.11.06 og ei jente som blir 4 i desember. Hadde vært greit å funnet en dagmamma som ikke er så veldig langt unna Karihaugen distriktet. Send meg gjerne en mail hvis du er interresert. hilse Linda Barlien

mail: [email protected]

Fortsetter under...

Åja, jøss det visste jeg ikke. Bare tittet på profilen da hun hadde sendt meg pm og så at det så så fint ut der, og jeg syns det var dumt at det ble litt langt for meg å kjøre dit. Var ikke meningen å anbefale noen som driver på den måten der for 10 barn er altfor mye.....

dessuten må du betale henne svart! men hun skriver opp betalingen på ett annet firma hun har!! så det er litt mye muffins. du binder deg i tillegg for 6mnd! som du uansett må betale.

ville valgt noe annet!

om du trenger noe kveldspass så kan vi hjelpe deg. har en sønn på 16mnd selv...

• 4 uker senere...

Annonse

hei. har du ikke fått barnehage eller dagmamma til de 2 barne dine så har jeg ledig plass omg. jeg bor på skjetten. og det er jo ikke så langt til skjetten.

jeg passer barn i samme alder. har også ei datter på 4,5 år.

er du interessert så ring meg på tlf. 41 00 74 19

med vennlig hilsen

christin

Hei, jeg har ledig plass for 2 barn. Har en gutt på 14 mnd f.om. 1. oktober. I følge gulesider.no tar det ca 9 min å kjøre fra Karihaugen til Romsås, hvor jeg holder til :)

Ta en titt på profilen min hvis du er intr.

Mvh Christine B. (tlf 94279674)

Hei! Jeg er en dame på 39 år.Har egne barn i alderen 5,15 og 18 år.Jobber som dagmamma.Vi er ute i en barnepark hele dagen og leker og koser oss.,her er det mange barn i alderen 1-5 år.Jeg har referanser.Holder til på Strømmen.Ring meg hvis du vil ta en prat på tlf 46923718.Mvh Gry Larsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...