Gå til innhold

Er det mange...

Nelly79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har søkt ihvertfall:) har oppfølging derfra etter jeg mistet forrige gang, så håper jeg får plass der denne gangen også. Har du fått plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:) Skal til å søke på sykehus her i Oslo nu, men er litt usikker på om jeg skal søke meg på ullevål eller rikshosp?? hva anbefaler dere og hvorfor? Første gangs fødende vettu ikke lett å vite:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt så utrolig mye negativt om fødeavd. på Ullevål. Jeg har også vært med en venninne på hennes fødsel på Ullevål, og jeg har ikke mye lyst til å føde der. Jeg skjønner at de sikkert har mange som er veldig fornøyde også, men jeg har hørt om sure og ufine jordmødre, folk som blir sendt med sin førstefødte til hotellet før de i det hele tatt føler seg klar for det. De jeg kjenner som har født der har ikke anbefalt det, så for min egen del så foretrekker jeg Riksen, der jeg stort sett har hørt positive ting fra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg fikk positivt svar i går, og er overlykkelig:-D

Fødte på Bærum forrige gang og var ikke særlig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fødte også på Bærum forrige gang, og var heller ikke fornøyd.

Tok det lang tid fra du søkte og til du fikk svar fra Riksen Tigerlily?

Lurer på når jeg kan vente svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått plass på Riksen. Søkte for 2 uker siden og fikk brev idag om at jeg har fått fødeplass. Er veldig fornøyd med det:)

Har fått time til UL 30.okt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått plass på riksen- så jeg håper dei er klare når jeg skal føde.

Vi skal på UL i begynnelsen av oktober- føler det er lenge til, men vi gleder oss som noen barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...