Gå til innhold

flere som ikke føler seg gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

klarer liksom ikke helt og stole på at jeg er gravid, kjenner ikke så mye smerte i brystene lengre. er ikke mye å kjenner til kvalme. har verken humørsvigninger eller er lei meg. kjenner heller ikke strekninger og menssmerter lengre. huff ikke lett for psyken og gå gravid:/fler som har det slik? jeg er 9+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det sånn når jeg var gravid med snuppa...

Hadde ingen symptomer og merka ikke noe til å være gravid......

 

Turte ikke tro på det før jeg hørte hjertelyden i uke 18!!! Det var lange uker å vente...

 

Tror du bare skal nye det at du ikke har noe symptomer!

Det er helt vanlig å ikke kjenne noe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker definitivt at jeg er gravid - jeg er såååå kvalm..... og det jobber i underlivet, kjennes ut som det er stor aktivitet .-)

 

Jeg syns du er heldig, jeg; før jeg ble gravid håpet jeg at det skulle bli sånn som du har det, sånn at jeg ikke skulle vie så mye tanker til graviditeten, og slippe alle de emosjonelle berg og dalbanene. Det ble liksom litt mye forrige gang, syns jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også sånn; greier ikke helt stole på at jeg er gravid, selv om testen er så positiv som bare det.. ikke kvalm heller, men fy- så ømme pupper-når jeg tar av bh'n kjennes det ut som de blir dradd i en gigantkart ned mot gulvet, kjempetunge..kjenner at det jobber nederst i magen, og at buksa begynner å stramme litt..Gleder meg egentlig bare til UL, tror ikke jeg kommer til å tro helt på det før da- men om noen uker begynner det vel kanskje å gå mer opp for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 11 uker i dag, og kjenner ingen plasser at jeg er gravid, har også begynt å tro at det sikkert ikke er noe i magen. hadde en del murringer i magen fra uke 4-8/9, samt kvalme, men det er ikke lenger.... puppene var ømmere før, men nå er de nesten som normal igjen- bare større/tyngre..

 

hmm ikke lett dette..

men vi får vel bare tro på at det er sant og vente på en ul eller hjerte lyd!

 

Lykke til til deg=)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...