Gå til innhold

Er det flere som er som kjærringa mot straumen?

Anbefalte innlegg

Hei!

Far ca uke 11 ( er nå 14+4) har jeg vært dårlig og i en elendig form. Kvam, trett, hodepine, vondt nederst i ryggen og i tillegg sover jeg dårlig. Før denne tid var jeg i utrolig god form, merket ingenting, bortsett fra ømme bryst. Er det flere som har det slik? Det står jo overalt på disse sidene at etter 12. uke skal formen bli bedre, men ikke her. Skal begynne å jobbe snart etter ferie, er enormt spent på om jeg klarer det. Å gå hjemme blir jo utrolig kjedelig, så jeg håper at formen kommer seg.

Fortsetter under...

Jeg har det på akuratt samme måte som deg.... Føler jeg ikke gjør annet enn å syte... Har heldigvis en utrolig tålmodig sambo;) Skal ikke begynne å jobbe før i slutten av okt, så håper jeg er blitt i bedre form til da.

God bedring! Det går over:)

• 2 uker senere...

Jeg er 13+3 nå og har ikke vært kvalm før inntil 4 dager siden...

Jeg som hadde gledet meg til at alt skulle bli lettere nå! Har vært veldig sliten, humørsyk og noe migrene de første 12 ukene, men var glad jeg slapp kvalmen som alle pratet om.

Nå er jeg kvalm, vondt på sidene av magen +brystene. Og siden ingen graviditeter er like er det vel ingen med lignende erfaring som kan si meg hvor lenge dette vil pågå...

Er på jobb, men har konsentrasjonsvansker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...