Fride :) Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Bestemte oss for Neo og Athina, men synes vi burde ha mellomnavn.. (Det er lenge til, så har god til til å bestemme oss) Men det hadde vert fint om noen kom med tips
Vannmann35 Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Neo Alexander Neo Christopher Neo Eugene Neo Emanuel Athina Marie Athina Helene Athina Charlotte Athina Emira Athina Mariell
*Dubsgirl* Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Neo August Neo Andreas Neo Leander Neo Cornelius Neo Sebastian Neo Mathias Neo Elias Neo Kristoffer Neo Alexander Neo Tobias Neo Nikolai Athina Sofie Athina Elise Athina Emilie Athina Eline Athina Marie Athina Martine Athina Mathilde Athina Louise
meg og guttene Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Neo Tovian Neo Silius Viljar Neo Athina Olia Athina Linnea Alva Athina
Gjest Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Athina Elida Athina Kornelia Athina Charlotte Athina Felicia Athina Erica Athina Dorothea Neo Fabian Neo Lauritz Neo Marcus Neo Johannes
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Det forundrer meg at (om?) Neo godkjennes som navn i Norge. Neo betyr ny og brukes om f.eks. neo-klassisisme, neo-impresjonisme etc. Dette blir ekstra tydelig (og dumt!) når det kommer et navn etter på. Neo Lucas, betyr dermed "den nye Lucas". Navnet skal jo ikke være til ulempe for barnet. Det samme med Athina egentlig, som jo er Athen på gresk ...
Fride :) Skrevet 10. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2007 Athina er jo omtrent et motenavn nå, hva med å hete Bjørn, Rose, osv. da? Neo er også et navn, det er 24 stk i norge som heter det..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Det er 4 kvinner i Norge som heter Reka også.
Fride :) Skrevet 10. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2007 Jess, så fint for dem. Uansett, jeg vil ikke ha noe barn som heter akkurat det samme som alle andre, sann som meg; Fride, alle her heter det, det er utrolig kjedelig. Og jeg tror ikke Athina eller Neo har noen negativ innvirkning på ett barn. Da er det verre å hete Bjørn, Stein, Elg osv. spør du meg..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 Håper Neo slipper et opphold på Neonatalavdelingen, evt kan du jo kalle han NEO NATAL
Fride :) Skrevet 14. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 14. august 2007 Hahaha, menmen, syns egentlig ikke Neo er et "Støtende" navn.. Men folk får syns det de vil
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 Neo Emir (med lannng i lyd) Athina Othelie
Tubbies Skrevet 14. august 2007 #14 Skrevet 14. august 2007 Slutt nå opp da folkens! Synest Neo var fint jeg ) Dette sier de på ssb.no: Du søkte på mannsnavnet: Neo Det er 24 menn som har Neo som første fornavn. Det er 18 menn som har Neo som eneste fornavn Du søkte på kvinnenavnet: Athena Det er 13 kvinner som har Athena som første fornavn. Det er 8 kvinner som har Athena som eneste fornavn. Sjeldent, men fullt lovlig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå