Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Jeg og barnefaren er litt uenige ang navn til barnet vårt. Navnene det står mellom er Jan Ulrikk og Svein Ulrikk. Ulrikk skal han ha etter Oldefaren sin, så mellomnavnet er bestemt. Hva synes dere er finest? Kom gjerne med flere forslag som passer til Ulrikk.
StorkeMammaen Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Svein liker jeg ikke, Jan er ok. Mads Ulrikk Lars Ulrikk Per Ulrikk Ulrikk Olai Gabriel Ulrikk Bror Ulrikk Ulrikk Johan Thor Ulrikk
Vannmann35 Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Jeg liker hverken Jan eller Svein spesielt godt, men syned nok Jan Ulrik (skrives med én k) lyder best. Lars Ulrik Bjørn Ulrik John Ulrik Tor Ulrik Per Ulrik Dag Ulrik
Milletrille Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Er ikke så begeistret for dobbeltnavn jeg da, syns Ulrik (jeg ville skrevet med en k) er veldig fint alene. Verken Jan eller Svein Ulrik falt helt i smak. Hvis dere absolutt skal ha et navn foran, syns jeg Lars Ulrik var det desidert beste forslaget her.
Gjest Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Begge går helt greit, men hadde antakelig valgt Jan Ulrik. Ulrik skrives forøvrig med èn K. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå