Gå til innhold

Hvor mange som er 2. gangs (flergangs) gravide og....


ღneneღ

Anbefalte innlegg

Nr 3 og 4 kommer i februar. Har en gutt som er blitt 11 år og en som er blitt 2 år og 4 mnd når tvillingene kommer. Så det skal bli nok å gjøre med tre små!!! He he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir ca 1 år og 1 mnd, litt mindre håper jeg :), mellom våre... Er enda bare 7+6, men håper og tror den vil klamre seg fast...:)

 

Håper det blir mars'06 og mars'08..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har ei tulle på snart 9 mnd,blir det 24 august,og jeg er i følge terminkalkulatoren her inne 7+2 dager på vei nå.

Så det blir 1år og 4mnd mellom dei når den lille kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. Har en gutt som blir 2 år 3.sep og er 9+4 på vei med nr 2.. Blir da ca 2,5 år mellom de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 mnd mellom nr 1 og 2. Blir 2 år og 10 mnd mellom nr 2 og 3. 19 mnd er toppers. Mine to er utrolig avhengige av hverandre og leker veldig fint sammen. Det merket jeg allerede fra nr 2 var 6 mnd. Da lå eldstemann på magen og lekte med broren sin. Kjempe koselig. Periodevis utrolig stressende, men det tror jeg det er for alle 2 barnsmødre......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir vårt andre barn, og sønnen vår vil være nesten 4,5 år gammel når denne vil komme...

 

Termin i begynnelsen av mars...=o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sønn på 8mnd, og har termin i februar. Så da blir det ca 14mnd mellom dem:)

Ikke planlagt her heller, så det har egentlig ikke gått opp for meg enda at jeg er gravid igjen.....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir 3 år og 2 mnd mellom dem.

Hehe, akkurat nå føles det veldig tett... Guttungen kan være veldig bestemt og trassig, så noen dager fatter jeg ikke hva vi tenkte på da vi sluttet med prevensjon :) Men tror han har godt av søsken, så han ikke tror han er konge og kronprins på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 22 mnd mellom de to største mine, det er helt normalt. Litt slitsomt blir det med 2 bleieunger, men de vil mest sansynlig ha stor glede av hverandre opp gjennom.

Men mellom han på 5 og denne vil det bli 6 år og det er i utgangspunktet alt for langt i mellom, men så kom denne graviditeten rekende på ei fjøl også. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt på 3 år fra før, har termin den 10 april. Håper det går bra da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt blir da 3 år og nesten 9 mnder år han blir storebror. Rart å være gravid synnest jeg, rodde ikke jeg skulle få oppleve det mer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi prinsesse blir snart 13 mnd, termin rundt 18mars. Så blir 20 mnd mellom dei.Fødte 4 uker for tidlig sist, så mulig det blir 19...Jobber mye nattevakter og forskning viser at 50% føder for tidlig pga nattejobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten jente på 3 år no.. har termin i april så blir nesten 4 år mellom de.. det syns eg er en grei alder...

er veldig uvirkelig for meg og enda for har ventet på det en stund men begynne å kjenne at kroppen forandrer seg litt:)

deeilig....;)

 

*Jeanettn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...