Gå til innhold

Hva synes dere om Elisia?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Enda et Alexopher-navn! Why oh why må dere sette sammen navn på den måten? Det høres virkelig dumt ut!

Elisia - vel, det er ikke Elise og ikke Elisa, heller ikke Felicia, og ja, det høres ut som treningskjeden Elixia.

Hva blir det neste? Klarianne?

Det er så dumt å si at alle navn en gang er oppfunnet. Joda, Tor ble oppfunnet en gang det også, men det er et navn som har en tradisjon og en mening - i motsetning til disse konstruerte navnene.Det er, såvidt jeg vet i alle kulturer, slik at navnene betyr noe. Disse konstruksjonene betyr ikke engang noe på et annet språk!

Spar meg.... du snakker jo helt i mot deg selv her! Den gang Tor ble oppfunnet eller "konstuert" da... så var det nytt, ergo garantert like snodig, fremmende, rart, "uten mening", skummelt osv, osv som det Chrisander, eller som her Elisia er i dag.

Og hva mener du med at navnet betyr noe? Betyr alle navn noe egentlig? Da er det mye jeg ikke har fått med meg ivhertfall... et raskt søk på mitt eget "vanlige" navn viser ikke en eneste betydning, heller ikke opphav. Vær så snill å spandere litt tid til å tenke før du skriver neste gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...