Gå til innhold

Noen som har blødd, men gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Prøver på nr. 3. Gått på Pergo i 2 pp. IKM i går. Hadde litt svak mensblødning i morges, men ikke spor siden. Ikke menssmerter heller. Ikke den pålitelige mens kvisen.. Kan jeg være gravid allikevel. Andre her som har blødd litt ved ikm, men gravid allikvel? Hadde det ikke slik de to forrige gangene tror jeg.

 

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke så ofte innom her, og forstår ikke helt alle disse forkortelsene. Pergo? PP? IKM? Anyway...Jeg hadde mye blødninger i mitt forrige svangerskap, og veldig mye i uke 11. Var sikker på at jeg mista, siden jeg hadde mista 2 ganger før, men det gjorde jeg ikke. Ofte kan man få en festeblødning etter egget har festet seg. Det som også kan skje, er at endel blod kapsler seg inn og kommer ut senere. Det skjedde med meg. Kom i rikelig monn, gjennom klær og alt på 2 sek. Siden kom det en gang til, bare som litt brunt, ikke klart blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Pergo = Pergotime, som er en tablettkur for å stimulere eggløsning.

pp= prøve periode

IKM = ventet mens

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lærte jeg noe idag og :-) Syns det høres ut som en liten festeblødning sålenge ikke du fortsetter å blø videre som v mens. Uansett, masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte om blødninger ved det som skulle vært mensterasjon forrige uke. Fikk mange svar, men kan ikke finne tråden. Mange har hatt hormonelle blødninger rundt det som skulle vært mensterasjon. Noen like mye som en vanlig menstrasjon, noen mindre. Dette er ikke det samme som en festeblødning. Festeblødninger er mindre blod og kommer før ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...