Gå til innhold

fikk ikke vite kjønn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I trondheim koster det 1300 for 3d ul på privat klinikk! Kanskje rundt den prisen...

Når jeg bestilte 3d så var den beste tiden å ta fra uke 25-30 ca, etter det kunne det vær litt lite rom for bevegelse for den lille slik at bildene ble dårlige.

I trheim er det lang ventetid på 3d ul, så kanskje lurt å ringe å bestille.....

Da tror jeg heller jeg ville dratt til Kvinnedoktoren i Tønsberg.... Har hørt så mye negativt om Majorstueklinikken. Er vel kanskje en spes lege der tror jeg?

Men i Tønsberg koster det uansett bare 700kr! Å han er veldig dyktig! Jeg går fast til han!

www.kvinnedoktoren.no

var på ultralyd idag og baby`en lå med navlestrengen mellom beina så det var ganske vanskelig å se. bestilte time hos Majorstuen klinniken i bergen, men fikk ikke time før i Oktober.. ( huff lenge å gå å vente uten å vite). Det koster vell en 1000 kr kan jeg tenke meg ;). men føler det er vært det, selv om det er litt dyrt.

De anbefaler ikke at man tar 3d for i uke 30 - 35 et sted. Synes det er sent jeg for da er det jo bare noen uker igjen og har man ventet Fredrikstad i uke 21 og da fikk vi svret. Får vi ikke dvar nå på ordinær UL drar vi dit igjen helt klart!

Annonse

Vi vurderer en 3D UL på Majorstuaklinikken hvis vi ikke får se kjønn på ordinær UL (mulig at vi tar en uansett også). Carsten Trolle er veldig bra, har vært hos han på tidlig UL to ganger og bedre lege tror jeg ikke at det finnes.. Vet ikke pris, men vanlig UL koster 1200 kr. Bestill hos han så blir dere garantert fornøyd!!

Har hørt at 3D er best mellom uke 24 og 30.

Jeg har vært hos Carsten Trolle (Majorstuaklinikken) to ganger tidligere i forrige svangerskap (vanlig ultralyd) og henger meg på anbefalingene! Han er veldig flink og veldig hyggelig. Jeg ble i så godt humør av å bli tatt så gått vare på. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...