Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Er så nervøs..!!Var til ultralyd hos privat klinikk 2o Juli,da så legen kun en avlang smal fostresekk.Var tilbake på Mandag,ca 2 1/2 uke etter,og da var fostersekken rund,men uten innhold.Så var jeg hos lege i går 8 aug,og han sendte meg rett på sykehus,da jeg hadde siste mens 11 juni og skal være 9 uker på vei.Tok gyn.UL,og de fannt kun en tom fostersekk.Skal tilbake om en uke for endelig bekreftelse og isåfall utskraping..Men tenk om jeg er kortere på vei?!Siden fostersekken var avlang for 2-3 uker siden,og nå rund,kanskje fosteret er for lite til å vises enda???Har hatt uregelmessig mens,kanskje jeg er mye kortere på vei enn antatt?Er fremdeles litt øm i brystene,mend et har avtatt litt..Hjelp,har det helt jævlig!!!Kan dem se foseret når det kun er 3-5 uker gammelt???Lurer på å avlyse timen på sykehuset..?
Gjest Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Du må ikke avbestille timen på sykhuset. Jeg anbefaler deg å skrive ned alle spørsmålene dine før du drar dit. Min erfaring er at man blir litt stresset i en sånn situasjon og får kanskje ikke spurt om alt man lurer på. Fortell at mensen din er uregelmessig og at du lurer på om du kan være kortere på vei. Jeg krysser fingre for deg!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Tusen takk for svar!!!!!Ja du har sikkert rett...Har vært hos lege i dag og tatt blodprøve,måling av hcg.Får svar på Mandag..Må nok uansett bare reise til sykehuset over helga som avtalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå