Gå til innhold

bare jeg som har lyst til å skrike ut...


Bebis120408+150511

Anbefalte innlegg

at jeg er GRAVID!??:) måtte si det til min egen mor i går kveld og endte med at vi begge gråt noen gledestårer!:D Måtte denne lille søte spira mi bli frem til april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, det er ikke bare deg :) :) Jeg har sagt det til ganske mange allerede. Men bare til de som vet at vi mista sist, da. De går jo liksom og venter på at vi skal bli gravide igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her.. til venninna mi, svigerrinna mi,mamma og svigers pga jobbsituasjon til samboer og at vi har mista før.. vet vi sier fra til dem evt. hvis det skulle gått galt denne gangen og.. men resten får vente til jeg er i 12 uke:) da skal vi ha på oss t-skjorter som det står: foran: vet du hva? bak: jeg skal bli pappa / jeg skal bli mamma..hihi..blir show!:) vennegjengen er vant med at vi er med på det meste,så det går nok noen liter med alkoholfri vin fremover... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!!!! Det er nesten uvirkelig at man skal ha et barn....at barnet skal vokse og utvikle seg inni magen...heeelt villt ass!!

Er det første? Du har sikkert begynt å kjenne at nurket har festet seg....? Utrolig gøy og spennende! Lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjente endel i helga,men nå er det roligere.. håper ikke jeg burde være urolig for det??:) har endel andre symptomer da som f.eks hodepine,trøtt,ØMMME(!) pupper..;) er første ja!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har og lyst til å skrike det ut til hele verden, men foreløpig ikke gjort det. selvfølgelig vet mannen min det, men ikke sagt noe til mamma enda. men blir nok gjort i helga!! ser ut til at terminen blir 13.04.08:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

samme her..termin030408. men samboer vil ikke at vi skal si det til alle og enhver, han har ikke sagt no til sin egen mor engang!! jeg ble sint å sa at hvis jeg ihvertfall ikke fikk si det til modern så kom jeg til å bli sprø!!! noen må en jo prate med om det, ihvertfall som har vært igjennom det selv!!så både modern og lillebror vet det!:P! jeg vet at han ønsker å få en liten en også men ettersom jeg har skjønt mistet x en hans en gang så han er redd det skal skje med meg og at vi må ring alle og enhver å si det !! er nok ikke lett det heller men det er viktig med støtte hvis det skulle skje!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...