Gå til innhold

Hvem har kjent liv allerede?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos meg kjennes det ut som noen prikker på innsiden av magen, og noen bobler som sprekker innimellom:)

Husker ikke når en kan høre hjertelyden. Men du kan jo høre med jordmor om hun kan lytte, evnt. når:)

LYKKE TIL PÅ MANDAG!!!!!! :)

Annonse

Hos meg kjennes det ut som om noen dunkerforsiktig med en finger på innsiden av magen. Det var akkurat det samme i mitt første svangerskap. Har aldri kjent noe til bobling eller fiskehale som mange snakker om, så det er el ganske individuelt. Men når jeg har kjent det så er det ingen tvil om at det er babyen:-)

Lykke til på mandag. Tror de sier at man stort sett kan høre det fra uke 14, kanskje noe før..

Annonse

jeg har kjente liv, men skvatt skikkelig en dag- det var akkurat som noen som sparket skikkelig uti høyre side. men det kunne umulig være bebien for den er ikke kommet så høyt opp enda, så vær obs på at noen ganger kan det dere kjenner rett og slett være luftbobler i magen det kjennes ikke så ulikt...vet av erfaring..

Jeg kjente liv første gang 15+0, og har kjent det hver dag etterpå. Er 15+5 i dag.

Det er som en fiskehale der inne, og noen ganger lette dunk.

Det er lettest å kjenne på kvelden, når jeg er helt i ro.

En utrolig deilig følelse!!

Når man først kjenner det er det lett å merke at det ikke er luft!

Jeg de siste dagene (særlig på kvelden) merket en "boblende" følelse i magen. Akkurat som små bobler som sprer seg utover. Jeg sa dette til legen i dag og hun mente det var "altfor tidlig" å kjenne liv ettersom jeg ikke er mer enn 13+6. Jeg kunne tidigst kjenne noe i uke 18 fikk jeg beskjed om. Men dette er ikke som vanlig bobling i magen, så jeg velger å tro at det er den lille huleboeren inne i magen som beveger på seg:)

Jeg er 13+1 og var på ul i dag....legen sa det selv at det ikke var rart at jeg allerede hadde kjent liv...lille nurket var veldig aktivt..hoppet og danset mye under ul, kjempe artig!

Så stol på dere selv jenter, dere som kjenner kroppen, ikke la dere tynges ned av at andre ikke tror på dere ;)

Jeg vil og kjenne liv....

Jeg var hos legen når jeg var akkurat 13 uker på vei.. og da lytta han etter hjerte.. men han sa og.. tviler på at man hører det. har hørt det 1 gang før så tidli, men tviler på at vi hører noe... MEN jo da der var det et lite hjerte så banket inni :) Det var en spesiell lyd :) Kunne logget å hørt på det hele dagen jeg ;) gleder meg til neste gang jeg får høre hjerte til babyen.. skal til legen igjen om ca 2 uker da skal jeg jammen meg høre det igjen ;)

Gleder meg mest av alt til UL.. Blir spennende å se det lille nurket mitt igjen ;)

Hei. Jeg er nå 14+5 og kjente liv første gang rundt uke 12.

Var hos legen i uke 13 og da fant hun hjertelyden :-D Var også på UL i uke 12 og babyen hoppet rundt veldig mye der inne, ikke rart jeg kjenner det. Kjenner det bare oftere og oftere nå, kjempegøy.

I går kjente jeg det " kraftigste" sparket til nå. Det er helt fantastisk å kjenne at det er liv der inne.

Er mitt 4 barn :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...