Gå til innhold

Har jeg hatt en MA?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så nervøs..!!Tok UL 20 juli,hos privat klinikk,da var der kun en avlang smal fostersekk,og legen var ikke sikker på om jeg var gravid..Tok en ny ul 6 august,og da var der en rund sekk,men uten innhold.Dro til lege i går 8 aug,som sendte meg rett på sjukehus til gyn.UL,der de konstanterte att det kun viste en tom fostersekk.De tror jeg har hatt em MA,siden siste mens var 11 Juni,skal da være 9 uker på vei.Men har hatt uregelmessig mens,er det ikke mulig att jeg er kortere på vei??Kanskje fosteret kun er 4-5 uker,da kan dem vel ikke se noe???Sjukehuset vil ha meg inn igjenn neste Onsdag for endelig bekreftelse og isåfall utskraping..Bør jeg reise inn da?Eller vente ettpar uker?Er så redd fosteret er for lite til å synes enda???Hjelp,har det helt jævlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fosteret skal uansett utvikle seg en del på en uke slik at de ville kunne se utviklingen på UL, spesielt om du er så tidlig i svangerskapet som 4-5 uker. Jeg ville i alle fall dratt på timen om en uke, da får du nok et endelig svar. Ønsker deg lykke lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke måle hcg to ganger, for å se om den utvikler seg slik den skal? hcg verdien i blodet skal fordoble seg annenhver dag, og dette vil være en pekepinn på om det står bra til eller ikke. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var meg som la inn dette innlegget..Begynte å få blø såvidt i helga,og i dag blør jeg masse og har mensenvondt...:(:(:(Skal på sykehuset for utskraping i morgen..Kjempetrist,har hatt ei forferdelig uke,men håper på det beste til neste gang!For vi skal garantert prøve igjenn!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det var trist å høre at det gikk skeis. Ta godt vare på deg selv framover nå, det kan ta en stund før du føler deg helt på topp igjen. Men du blir god som ny til slutt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...