ALONDRA Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hei Jenter Som jeg lovte dere til å update hvas som skjer med meg og graviditet Som resultat av IVF stimulering fikk jef en cyst som er 5 cm ved siden av ovary som her plaget meg mye, en dag så vondt at jeg lo, livredd på sykehus, men ingen kan gjøre men den cyst for 2 dager siden tok jeg 'morkakeprøve'', Karolinska anbafalte strongly dette til å konfirmere at fosteren er free av min genfeil, og down s. etc det var litt skummelt og vond, har det bra nå, men må ta det med ro, det er perfect at jeg har masse ferie BB er ok, og vokser normalt, endelig, er cirka 52 mil. og bevege seg, har armer, bein, etc, dette er min 5 graviditet og det første gang jeg har vært så lang in svangerskap!! jeg vet at hun eller han har det bra og er frisk om 3 uker vi får resultater.... av prøve, så spent Jenter, cheer up og masse faith at alle vi kommer til å bli mødre Hilsen
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Så flott å høre at alt er bra Alondra. Har tenkt på deg,derfor gledelig med ett livstegn. Håper du koser deg med graviditeten og ferien. Kom gjerne innom med mere oppdatering etter verdt. Ønsker deg ett flott og friskt svangerskap Alondra. Lykke til videre på veien ) Klem fra
Emma*den lykkelige venter Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Hei hei Så godt å høre at alt står bra til med deg og babyen. Nyt svangerskapet for dette kommer til å gå bra!!! :-) Stor klem fra meg
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Koselig med en oppdatering ) Har tro på at dette skal gå bra! Håper du klarer å nyte svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå