Gå til innhold

Bare jeg som ikke har vært på UL her?:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i uke 19 og skal på UL førstkommende mandag(uke 20) !!

Virker som ALLLLLE andre i januarklubben har fått sett babyen sin innen nå... snufs!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

 

Du er ikke den eneste som ikke har sett nurket enda. Ikke jeg heller. Skal den 24/8, er 16+1..

 

Vil du vite kjønnet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på ul ennå, har heller ikke fått inkalling heller. Er 16+5 idag. Skal til jordmor på torsdag, så får spørre om hun kan ordne det hvis jeg ikke har fått noe til da. Men det er jo rart, for jeg har jo fått registreringsskjema fra sykehuset, og sendt inn igjen.

 

Jaja, tida får vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er no i uke 16 og har heller ikke fått sett mitt lille nurk og jeg har fått UL den 27 /8 ,syns selv det er en evighet til og alt for lenge å vente til..det er vist bare å smør seg med tålmodighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på ordinær ul enda, skal 29/8.... men var i uke 14 pga vi hadde ingen aning hvor langt jeg var på vei:)

 

Så vi venter i spenning til 29/8 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikke vært jeg heller:) hadde egentlig ikke time før 3 sept jeg da, men jordmor ringte og fikk time 2 uker tidligere:) så skal den 20 aug istede! er snart bare en uke til, jippi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida du er langt fra den eneste. Er 17+5 idag og skal på UL den 22/8 - gleder og gruer meg. Skal bli godt å se at det er noe der nede når man ikke har kjent noe liv enda... Vi må nok bare vente, det blir vår tur snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida! Er også i uke 19 og skal ikke på UL før onsdag i uke 20. har ikke vært og hørt hjertelyden engang, så er veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vært på ul. Skal om en uke. Er da 20 + 1.

føler at det har vært lenge å vente, og dagene går veldig veldig sakte.

 

Vi får bare være tålmodige! Ønsker deg lykke til på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller ikke vært enda.. Skal neste fredag (om knappe to uker) og da er vi også i uke 20. Er nok pga. ferieavvikling tenker jeg, at vi må vente så lenge. Føles som en evighet.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...