Gå til innhold

sulten!!!!


Meg og gutten min

Anbefalte innlegg

fler som kjenner de er helt tomme i magen 1-2 timer etter de har spist mat? føler jeg blir fort mett, men herregud så sulten jeg blir igjen. kjenner dette veldig godt på morgenen.men selv om jeg er kjempe sulten har jeg jo ikke lyst på mat???hmmm. sultheten kjem så brått, den kjem ikke slik gradvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sulten ja, det skal jeg love deg... Er ca 12 uker på vei og spiser nesten alt jeg kommer over mellom 06.00 og 15.00. Etter det er jeg merkelig nok ikke sulten resten av dagen...

 

Merkelig følelse det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulteeeen! Jeg også...... Prøver å huske på å spise lite ved hvert måltid, blir jo like fort sulten igjen uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada. "Sulten kvalm" kaller jeg det da...... Har gått opp 2 kg allerede på disse 12 ukene. Det tror jeg kommer mest av mat og ikke at jeg er gravid. Lille spire veier jo ikke mer enn noen få gram...... Spiser og spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulten som en ulv jeg også, men har rar matlyst!!!!

Er litt bekymret for hvordan dette skal gå siden jeg er ganske stor fra forrige svangerskap enda.

Håper dette gir seg....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

merker godt også at jeg er mer sulten enn vanlig..vanligvis bruker jeg ikke bli så fort sulten, men nå kjenner jeg at det skriker i magen...prøver å ha et sunt kosthold, og heller spise litt frukt/youghurt mellom måltidene, og ikke så store måltider..

 

Noen som har fått tips om hva man bør unngå, osv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...