Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på min tredje dobble kur med Pergo....og så har jeg lurt veldig på om jeg skal ta begge tablettene samtidig?Det står ikke noe om det på pakken, bare 2 pr dag.Apoteket visste ikke og jeg får ikke tak i gynekologen min..De to første kurene spiste jeg en tablett morgen og den andre om kvelden.(jeg har heller ikke tatt EL tester)Siden jeg ikke er blitt gravid tenkte jeg at jeg ivertfall skal gjøre riktig på siste kuren:)Noen som vet??

Fortsetter under...

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt min 3. doble pergokur. Jeg tok dem samtidig. Men jeg fikk ikke beskjed om noe fra gynekologen. Jeg fikk el. etter første kur, ikke etter andre. Håper, men tviler på at jeg får el på 3. kur, er på dag 18 nå og ikke noen tegn så langt.

Skrevet

Når jeg har gått på dobble kurer, har jeg tatt begge samtidig. Det er for at det skal ha dobbel virkning at man tar dobbel kur, så jeg regna med at de skulle tas samtidig. Jeg spurte her inne jeg også den gangen, og de fleste mente at de skulle tas samtidig. Men det er nok ikke farlig om man tar de to ganger i døgnet heller regner jeg med.

Skrevet

Jeg fikk beskjed av min lege å ta Pergo morgen og en kveld. Jeg tok 3 doble kurer med pausemåned i mellom. I mai begynte jeg med akupunktur og nå er jeg gravid i niende uke :-) Jeg ble gravid i pausemåneden. Jeg tok heller ingen EL tester, men fulgte rådene fra gynekologen om å ha regelmessig sex fra dag 12 og en uke fremover.

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å ta tablettene samtidig.

Skrevet

jeg fikk beskjed om at det er det samme hvordan man tar dem.

• 2 uker senere...

Annonse

Skrevet

Har godt 8 ganger på den kuren. Du skal ta de samtidlig. Ble no gravid på min kur nr 8. (Den siste eg fikk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...