Gå til innhold

Jeg har så himla vondt i magen hele tiden...

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skulle så gjerne visst hvorfor jeg har så himla vondt i magen hele tiden. Det føles nesten ut som jeg har brekninger i magen, hvor enn rart det høres.

Jeg har ikke vært til legen og fått undersøkt dette, men nå har det vært sånn så lenge at jeg vurdere og ringe og få tatt en kikk og kanskje fått et svar på hvorfor.

Er det noen andre av dere som kan kjenne dere igjen og gi meg noen opplysninger??

Fortsetter under...

spørs hvor du har vondt..det kan være så mye

noen får vondt når babyen beveger seg mye, nesten som blåflekker..

noen får vondt under brystet for babyen presser så hard, derfor lett halsbrann..

Noen får vondt nederst i magen fordi ungen presser på nerver..

og noen har modningsrier, som hos meg er "mens"lignende smerter som bygger seg opp med avsluttende hard kynne, dette har jeg om natta.. har fått vite at jeg har begynt å modne

Du bør absolutt få det undersøkt av lege. Er det konstante smerter som ikke gir seg kan det være at morkaken har løsnet, dette kan være ganske kritisk for da får ikke barnet den næringen det skal ha, og du kan blø ganske kraftig.

veeeell, om det går raskt over igjen så ville jeg ta det for å være en av 'vondtene' som ofte følger med et svangerskap..... men i tilfelle slik som HI skriver det vedvarer så ville jeg kontaktet lege.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...