Gå til innhold

hvordan få tidlig ul??? trenger svar please....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er i uke 6+2, og føler at jeg har veldig lite symptomer..tenker hele tiden på om det kanskje har skjedd noe uten at jeg har merket det..ahr ikke blødd, men det kan vel skje noe fordet??

 

har lyst til å ta en ul, men lurer på hvordan..må man gå til fastlegen også henviser han til sykehuset? eller finnes det leger med ul apparat? og er det noen som vet hvilke leger i oslo området som har det???

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanligvis må du oppsøke fastlegen som vurderer behovet for UL, og evt henviser deg videre til gynekologisk poliklinikk på sykehuset eller til privat gynekolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! For snart et år siden ble jeg gravid med nr 2. Jeg gikk til Volvat i uke 8, da syns jeg det hadde vært "rolig" lenge... Symtomene var borte.

Det stemte, det var MA.

Så dra til en privat klinikk, det koster litt, men jammen vært det!!!

Er igjen på vei nå, og har vært på Volvat 2 ganger! hehe...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samme tankene som deg,men dropper UL.. jeg må bare prøve å tenke at denne gangen går alt bra..:) har mista en gang..Jeg tror du burde ringe legen og uttrykke din uro..så kanskje han sender deg videre.. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo Akutten har gynekolog som tar kontroller med ultralyd. Ring og bestill time nå så får du det neste uke... kort ventetid der...

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...