Gå til innhold

Hva skal til for å få narkose under ks?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er ikke valgfritt. Du skal ha en veldig god grunn for å få narkose under ks. Narkose gjør inngrepet langt mer risikabelt både for deg og babyen, og brukes i utgangspunktet bare på hastesnitt. Det vanlige i dag er spinalbedøvelse som gjør deg følelsesløs fra livet og ned. Denne typen bedøvese gir også færrest bivirkninger.

Jeg fikk narkose fordi bedøvelsen ikke fungeret. Men jeg anbefaler det ikke, for fy så tungt alt er etterpå, og så går du glipp av så mye.

Skulle gitt masse for å oppleve lillegutt sitt første møte med verden og hans første lyder. Istedet fikk jeg en ferdig vasket og påkledd gutt inntil meg mange timer senere.

jeg skal ha planlagt ks i nov og jeg skal få narkose.......anestesilegen vil ikke gi meg epedural eller spinalbedøvelse pga handikapet i bena min...dette fikk jeg greie på når jeg skulle få Sander da det endte i akutt ks etter 9 timer vanlig fødsel først !

jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har ligget på sykehuset å fått narkose og det er jeg ikke redd for i det hele tatt...

vil heller ha narkose enn sprøyte i ryggen for det hater jeg !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...