Lineberta :) Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Fikk smake den sist lørdag hos min søster og den var bare så nam Dette er suppe for dere som er glad i sterk mat.Kan minne om taco.. Meksikansk kyllingsuppe 3 store løk 4 hvitløksbåter 1 boks flådde tomater 4,5 dl hønsebuljong 4,5 dl vanlig kjøttbuljong 0,5 l tomatjuice 1 ss cumin 1 ss worchestersaus 1 ts cayenne 1 ss chilikrydder 1 grillet kylling som renses fri for bein og skinn ps: ikke overdriv krydderet - den er sterk nok som den er!! Løk skjæres i småbåter og brunes i jerngryte i olje sammen med hvitløk. Bland buljongen og ta i resten av ingrediensene bortsett fra kyllingen, den tas i rett før servering. Kok i 2-5 timer, den passer på seg selv. Serveres med tortillachips, reven ost og rømme og evt brød. Ca. 4 personer MÅ PRØVES Klem fra
Lille Filur Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Tusen takk, den er nå kopiert og limt inn i oppskriftsmappa ;o)
Lineberta :) Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 *Dytter* denne før jeg legger meg for den er verdt å prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå