Gå til innhold

sex med ex og sambo far?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har vært en utrolig støtte å ha deg her inne Elisabeth! måtte bare si det, for jeg har hatt en drit tung periode og vurdert så mye som jeg ikke vil si her inne en gang. men du har opplyst ting for meg som jeg ikke ante en gang. jeg kommer til å ta en test slik at jeg som mor og snart kone får fred etter den lille er født.(jeg har ikke delt dette med noen av mine nære, og kommer aldri til å gjøre det heller)

Når det kommer til han jeg hadde et forhold med "på si" så er han narkoman i mine øyne, løgner og psykisk syk-har hatt noen forferdelige år i forsvaret ( MEN utrolig hvor dum man kan være å la seg lure av manipulerende mennesker). Han hadde ikke egnet seg som far, og er veldig usikker på om jeg ville fortalt han at han eventuelt hadde blitt pappa.

Når det kommer til spørsmålet som ble spurt over av en eller annen om han vet at jeg er gravid er svaret JA. Han vet det veldig godt, og han har aldri spurt eller lurt noe om han er far. Jeg har derimot gjort det, og mannen har nektet for at han kan være det.

Min samboer vet om forholdet til denne mannen. Og om det er utroskap det jeg har drevet med får være opp til enhver av dere å tolke.

Syntes ikke jeg var så heldig som skulle ha baby for en uke siden, da ville jeg ikke ha den der inne lenger. Føler meg som den verste moren noensinne!har så dårlig samvittighet for at jeg ikke koste på magen og syntes sparkene var ekle!

Er så redd for fødselsdepresjon etter det som har skjedd, men er samtidig sterk nok til at den sjangsen er liten.

Tenker MYE, grubler mye og sambo ber meg hele tiden om å slutte. Men det hjelper ikke, jeg er en "grubler" og jeg uroer meg alltid FOR mye(og han vet jo ikke hvorfor heller).

Men nå er dagen lys og jeg har fine tanker i hodet, og ser lyst på hele situasjonen men den kan fort snu. men en dag om gangen er det ikke det de sier?!

Skulle ønske du ble like fort gravid som meg,, men det er jo ekstra spennende når den lille spira setter seg etter en del pp også!lykke til med prøvingen.

Fortsetter under...

Takk for fine ord! :) Det varmer min hobbypsykolog-sjel! :))

Jeg pleier å tenke litt slik at hvis jeg har et problem, eller er i en situasjon som f.eks. du er i nå, så finner jeg en løsning på hvordan jeg skal forholde meg til det problemet, og hva jeg skal gjøre om det utvikler seg til et problem. Si f.eks du som har to muligheter; enten er han faren, eller så er han det ikke.

Si at du finner ut at han er det. Da er det igrunn ikke noe problem, du har lært av dine feil, og livet deres fortsetter som vanlig. Så da har dine bekymringer vært bortkastet (noe bekymringer alltid er!), og du har ikke et problem i det hele tatt.

Så la oss si at han ikke er faren! Du har vel bestemt deg for hvordan du vil behandle den situasjonen, ved enten å fortelle eller ikke. Og ta kontakt med den rette BF eller ikke.

Så det jeg igrunn prøver å si er at du trenger ikke bekymre deg, for det vil gå den ene eller andre veien, og du har en plan for hvordan du vil løse situasjonen uansett hvilke retning den går! Det er ikke noe du kan gjøre med situasjonen i det hele tatt nå! :)

Jeg tror det er på høy tid at du tar ansvar og beslutter en plan som du kan forholde deg til, så fokuserer du på andre, og mye viktigere ting, som babyen og samboeren din og forholdet deres. Samboeren din merker jo at du grubler og er lei deg, så det er på høy tid å slutte med det, slik at han også kan senke skuldrene og slippe å være bekymret over at du er bekymret! :)

Ta en dag av gangen du, ja! :) Uansett hvem som er faren, så forblir du moren! :)

• 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

HEI!!!!!!!:D:D:D

får gåsehud når jeg skriver dette og leser innlegget jeg skrev i fjor...

MEN, jeg er så lykkelig... ;)

dagen kom fortere enn jeg ante, og gullet ble født..

Samboeren min er faren, og det er det ingen tvil om!

Så nå koser vi oss, alt er perfekt..

takk til deg kjære Elisabeth77, du var en reddende engel i en tung og vanskelig tid!

varme klemmer

• 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...