Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Har jo vært gravid før,men er litt usikker.forrige gang fikk jeg ul i uke 7 hos legen,da han hadde eget apparat på kontoret og var utdannet til det,men denne gangen er det en annen lege som ikke har det.jeg er så bekymret denne gangen,og ønsker å finne ut om fostret har det bra,og at hjertet slår..sjekker de det ved første kontroll da?er da 10uker på vei..
3 gutter iløpet av 4,5 år Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Kjenner meg igjen. Er i uke 12 og kjenner jeg trenger en bekreftelse snart. Nevnte mine tanker for legen på tirsdag om at jeg synes det psykiske v å gå gravid og lure er helt pyton. Hvis det var veldig viktig for meg, sa han jeg kunne bestille time på privatklinikk og få UL til 500,- der. Men han anbefalte meg å snu fokus og tenke på de fine barna jeg har og tenke på at ingenting tyder på at noe er galt. Jeg får jo heller ikke gjort noenting til eller fra. Han sjekket ikke hjertelyd, fordi sjansen for å ikke finne hjertelyd er stor så tidlig. Det ville bare skape ytterliger bekymring mente han om han ikke fant den. Den ser jeg jo. Nei, vi får bare smøre oss med tålmodighet og tenke positivt, så går det helt sikkert bra for deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå