Gå til innhold

hva gjør dere nå??jeg smeeelter:/

Anbefalte innlegg

hjelpe meg..varmen slår meg helt bort om dagen og natten...har aldri reagert så mye på varmen som etter jeg ble gravid..for hver uke som går tåler jeg mindre og mindre varme, så nå holder jeg meg inne etter en festivaldag i går hor jeg nesten smeltet bort!

Går det bra med dere andre mammaer?

Fortsetter under...

Går fint så langt, har ikke vært plaget av at jeg er noe varm...men kjenner de siste dagene at føttene nesten brenner når jeg er ute å går, så innen det forplanter seg til hele kroppen er vel sommeren over, heldige meg sånn sett!!

Du får spise masssse is!!! :o)

Jobber i bhg og er ute stort sett ute hele dagen og det er VARMT!!! Det er en fryd når d en gang iblant kommer et vindpust... Går iallefall ik an å være inne der steker sola på vinduene og d er enda varmere inne enn ute, ingen luftventilasjon...

VILLE MYE HELLER VÆRT PÅ STRANDA!!!!!

Annonse

smelter bort jeg også, når varmen slår til begynner jeg og kaste opp også, har vert fin nå i over en måned men nå som varmen kom begynte små kvalmen og oppkast om morgen igjen, sliter om natten er så varmt og siden bekken ikke er som det skal våkner jeg hver gang jeg må snu meg.

ja, jeg både smelter og holder på å dø - pga den herlige varmen! har aldri taklet varme, men nå er det tusen ganger verre!! var i butikk idag, måtte hive alle klærne til vask når jeg var kommet hjem, og hoppet rett i dusjen! "heldigvis" har vi ikke mye sol i leiligheten vår, så da går det an å skjule seg der, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...