klumpen og gullet Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Solo er kanskje den mest fantastiske brusen noensinne. Og tenk at jeg ikke engang likte det før jeg ble gravid! Flere solo drikkere der ute?
Zokratez Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Jeg! Plutselig har jeg fått kjempelyst på Solo. Og salt lakris...
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 hmm... solo har jeg aldri syntes har vært noe spesiellt godt, men plutselig en dag vi skulle kjøpe brus, var det solo jeg tok.. samboeren stussa litt, da jeg bestandig har sagt at jeg ikke vill ha den, men ok.... har ikke direkte dilla på den brusen, men det er den og urge (faktisk..??) som blir kjøpt inn nå til helgene.. merkelig det der, da jeg bestandig har drukket pepsi max..?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Jeg som drakk litervis med brus før jeg ble gravid, helst Pepsi Max da. Og nå vil jeg ikke ha brus i det hele tatt. Spesielt ikke Pepsi Max.. Uff, den smaker helt pyton nå. Jeg er 11+6 i forhold til mensregning, men skal ta tidlig UL for å sjekke på nytt, sa legen ikke kjenner noe på magen. Men det med at jeg ikke vil ha brus, merket jeg egentlig før jeg visste jeg var gravid også. Jeg er egentlig bare glad til jeg. Før drakk jeg lite melk, men nå er kald melk kjempegodt!
susemor666 Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Til Zokratez Det er som å høre om meg. Jeg har å fått dilla på solo og salt lakris.
susemor666 Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Hehe... jeg har å fått samme symptom. Før drakk jeg masse cola light, det var liksom brusen...... men nå blir jeg helt kvalm av tanken. Helst solo, cola zero eller vann..... ja faktisk vann:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå