Gå til innhold

Er det noen som har sett 2007 modellene tol EMMALJUNGA på salg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker meg Classic duo combi i fargen sand, eller egde duo combi i fargen sort... Jeg blir kjempe kjempe kjempe glad om noen har noen tips!! :)

Eller om noen vet om steder i sverige der de er billigere... Ringte kattis babyshop og de var tomme for 2007 modellene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer de noen gang på salg da??

Skrevet

Du kan gå inn på reflex.no/bergen der skulle de ha 30 % på noen av emmaljunga vognene

Skrevet

De må jo komme på salg etterhvert. 08 mod lanseres i Sverige i dette mnd skifte!

Skrevet

Emmaljunga er sjelden på salg.. populære vogner som selges fort.. men ta en titt på Finn.. ;) Mange som selgeer veldig pent brukte Edge.. Muligens fordi den er litt stor og tung (syns noen..). :)

Skrevet

ok,takker for svar!! Er det lenge siden salget på reflex startet eller? Noen som har vert der og sett hva de har??

Tar gjrne imot flere tips:)

Skrevet

Simobutikken i Bergen har 30 % rabatt på utgående farger. Tror salget startet for to dager siden. Jeg endte opp med city cross og tror jeg blir veldig fornøyd med den:-)

Skrevet

ok. Vet du om de hadde classic suo combi i sand fargen, eller om de hadde egde duo classic i sort??????

Skrevet

Heter den butikken i Bergen simo, eller har den et annet navn? har du en adresse dit? Eller tlfnr?

Skrevet

Simobutikken Barnevognservice

C Sundts g 38, 5004 Bergen

55 23 21 33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...