Gå til innhold

hjelp....crinone gel...

Anbefalte innlegg

har i dag begynt med progestan...crinone gel...

i brevet jeg fikk fra st.olav så står det at jeg skal begynne med dette morgenen etter uttak....

skal taes vaginalt hver morgen i 15 dager....

greit nok det...de sa ikke mer om det på st.olavs heller...men da jeg henta ut reseopten i går så fikk jeg 2 pakker...er jo litt unødvendig om jeg bare skal ta dette om morgenen?? siden en pakke inneholder 15 doser....

prøvd å ringt st.olav flere ganger i dag ,men fikk ikke tak i dem...

noen her som vet om en skal ta en dose om morgenen bare eller om en skal ta en dose morgen og kveld??

vet liksom ikke om jeg skal sette en dose i kveld eller ikke?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10044289-hjelpcrinone-gel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mysill :o)

De har praktisert forskjellig på st.olav.

Da jeg hadde uttak i uke 26 fikk vi bare en dose pr dag,

mens de i uka etterpå fikk 2 pr dag.

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en til kvelden også,du gjør uansett ikke noe galt.Jeg ville følt meg tryggere på en måte med to for dag selv :o)

Det viktige er vel bare at du ikke har tatt morgendosen før etter innsetting på innsettingsdagen :o)

ok....da tenker jeg at vi satser på en dose i kveld også...så får jeg spørre dem i morgen...

håper så inderlig at jeg ikke får en tlf før kl 1200 i morgen...

trodde de brukte å si om eggene hadde delt seg å sånn når en ringte inn jeg...men ikke sikkert de gjør det?

På Riksen var det først en gang om dagen, men på siste forsøk var det endret til to. Dersom du tåler crinone gel er det ingen fare å ta det to ganger om dagen. Jeg fikk allergisjokk av den.

På 2. forsøk fikk jeg også kun to egg som lot seg befrukte og jeg opplevde at lab. ikke ville fortelle hvordan det gikk med delingen. Tror de gjør dette for å ikke gi oss falske forhåpninger, selv om vi kanskje hadde hatt godt av det psykisk.

Jeg fikk begge satt inn, men dessverre ikke et positivt resultat.

Finn på noe hyggelig i kveld, så tankene dine kan få litt fred. Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...