Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er 18 år, fikk en sønn for ni mnd siden og nå skal han begynne i bhg...

Vet det er tidlig,men jeg skal begynne på skole og jeg er nødt.

Vil ikke sette han hos dagmamma pga dårlige erfaring fra da jeg var hos dagmamma...man vet jo faktisk aldri uansett referanser...

uansett, hvordan blir det lagt opp ang utetid med barn når de er så små?

Tenker på om de blir ute i sandkasse f.eks eller om de for det meste sitter i vognen?

Han bare åler seg nå, så hvor gunstig er det å ha han i en sandkasse f.eks?

Hvor får man kjøpt sånne voksitøffler sm er vandtette? blir jo tungt med sko og sånn...

Mange sier jeg er en dårlig mor som setter ungen min i bhg når han bare er 9 mnd...Hva syns egentlig dere?

Er jeg en dårlig mor som setter utdannelsen min foran å være sammen med ungen min enda noen mnd?

Dette er siste året jeg har rett på støtte fra lånekassen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10044016-til-dere-som-jobber-i-bhg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ikke på det som at du setter din utdannelse foran ditt barn. Du tar et fornuftig valg - og barnet ditt vil nok få det helt ok i barnehagen. Jeg regner med du kan ha korte dager siden du går på skole?? Jeg tenker at det ikke er optimalt at han er i barnehagen i mange timer hver dag, så har du mulighet til å gi ham korte dager er det fint.

Når det gjelder aktivisering av et så lite barn så regner jeg med at han får mange fang å sitte på og mye kos:-) I tillegg vil de nok også tilrettelegge for at han skal kunne være ute og leke. Alt dette kan du jo spørre barnehagen din om rett før han skal begynne.

Lykke til.

Tusen takk for svar...ja heldigvis så er jo bhg rett på siden av skolen, så om det skulle være noe så er jeg jo omtrent 5 meter unna....

enkelte dager er jo fra 8-hall fire, men han har jo en tante og besteforeldre som har ''flexi'' tid og kan hente han...=)

Tror han vil få det bra...men gruer meg sånn...han er nå begynt med å skrike når enten jeg ekker sambo forlater rommet...kommer til å bli grusomt=(

Annonse

Du er IKKE en dårlig mor... du tenker på fremtiden for både deg og ungen din og det vil jeg kalle å være en god mor... Hadde selv kjempegod erfaring med bhg eldstejenta begynte i når hun var 10 mnd... de var supre til å tilrettelegge dagene hennes!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...